کرونا برگزاری کنگره رویان را آنلاین کرد

به گزارش مجله پارمیسفان، بیست و یکمین کنگره بین المللی رویان از 12 تا 16 شهریور به صورت آنلاین برگزار می گردد.

کرونا برگزاری کنگره رویان را آنلاین کرد

دکتر روح اله فتحی دبیر اجرایی بیست و یکمین کنگره رویان در مصاحبه با خبرنگار مهر مطرح کرد: کنگره بین المللی رویان به عنوان یکی از کنگره های مورد تایید در سطح دنیا تا کنون 20 دوره خود را به صورت حضوری برگزار نموده است.

وی اضافه کرد: با توجه به شیوع اپیدمی کرونا تصمیم بر آن شد تا بیست و یکمین کنگره بین المللی رویان را به صورت آنلاین در محل پژوهشگاه رویان برگزار کنیم.

فتحی با بیان اینکه این دوره از کنگره در روزهای 12 تا 16 شهریور برگزار می گردد، بیان نمود: در این دوره از جشنواره 3 برنامه شامل بیست و یکمین کنگره پزشکی فراوری مثل، چهاردهمین کنگره سلول بنیادی و سیزدهمین سمینار پرستاری و مامایی می گردد که دو برنامه اول به زبان انگلیسی و سیمنار مامایی به صورت فارسی خواهد بود.

وی تاکید نمود: یکی از ویژگیهای این دوره از کنگره رویان این است که اگرچه به صورت آنلاین برگزار می گردد ولی اساتید خارجی زیادی به عنوان سخنران در برنامه حضور دارند. همچنین تقریبا حدود 50 درصد سخنرانان خارجی از امریکا، انگلیس، استرالیا، ایتالیا، اسپانیا، سوئد، سوئیس، اندونزی، سنگاپور، فنلاند و چین هستند.

وی با بیان اینکه در بخش اول سخنرانی علمی کنگره رویان، 4سخنران کلیدی خواهیم داشت، بیان نمود: با توجه به اهمیت موضوع کرونا در دنیا این دوره از کنگره رویان به بحث کرونا تعلق دارد.

دبیر اجرایی بیست و یکمین کنگره رویان خاطر نشان کرد: سخنرانی های کلیدی توسط متخصص بنام و پیشکسوت درمان و ناباروری مردان، متخصص پزشکی بازساختی-سرطان و ویروس کرونا، معاون آموزش وزیر بهداشت با موضوع اپیدمیولوژی کرونا در ایران و رئیس انجمن دنیای اسپایر انجام می گردد.

وی با اشاره به یکی دیگر از ویژگی های این کنگره گفت: تا این لحظه 74 سخنران خواهیم داشت که 22 سخنران خارجی و 52 نفر از دانشگاهها و مراکز علمی ایران هستند؛ همچنین فراخوان این دوره از کنگره که در دوهفته بوده منجر به دریافت 170 مقاله بوده که قرار است 4 نفر بعد از داوری در انتهای کنگره مورد تقدیر قرار بگیرند.

فتحی گفت: پیش از اینها چندین ماه فراخوان برای کنگره داشتیم که همین تعداد مقاله دریافت می شد ولی سال جاری طی دو هفته 170 مقاله دریافت کردیم.،مهر

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 17 مهر 1399 بروزرسانی: 17 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 1195

به "کرونا برگزاری کنگره رویان را آنلاین کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا برگزاری کنگره رویان را آنلاین کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید