کتاب دوزبانه امان از دست لولو منتشر شد

به گزارش مجله پارمیسفان، به گزارش خبرنگاران، کتاب امان از دست لولو نوشته پریسا آرام (مجتبوی) به وسیله انتشارات شمع و مه منتشر شد. امان از دست لولو نخستین کتاب آرام با چند قابلیت نو و فرق دارد و به دو زبان فارسی و انگلیسی در قطع خِشتی عظیم به چاپ رسیده است.

کتاب دوزبانه امان از دست لولو منتشر شد

داستان امان از دست لولو موزیکال و با موسیقی ریتمیک ایرانی طوری طراحی و اجرا شده است که برای بچه ها مجذوب نماینده باشد. انیمیشنِ کتاب با صدای نویسنده، به وسیله بارکد پشت جلد و بعلاوه در سایت یوتیوپ و آپارات در دسترس است.

این کتاب گذشته از ریتم شاد و موزیکالش بسیار آموزنده بوده و به بچه های که ترس از تاریکی و تنهایی دارند، یاری می نماید تا به توهمات شایعی که در آن سنین وجود دارد غلبه نمایند. از دیگر امتیازات کتاب می توان به تصویرگری و صفحه آرایی زیبا و حرفه ای آن اشاره نمود.

پریسا آرام (مجتبوی) فیلمنامه نویس و بیش از 10 سال است که در حوزه انیمیشن، برای گروه سنی کودک و نوجوان می نویسد. او با همکاری انتشارات شمع و مه تصمیم به چاپ آثارش در قالب کتاب کودک گرفته است. در این کتاب آرام نویسنده و گوینده داستان، ساجده اثنی عشری و لیزا نوریس مترجم و ویراستار انگلیسی، نادیا تقوی، تصویرگر، احسان شریفی فر، گرافیست و طراح جلد، مینو کلیایی، سازنده انیمیشن و آرش سُلگی آهنگساز این اثر با هم همکاری کردند.

انتشارات شمع و مه هفته گذشته این کتاب را به مرکز پخش کتاب ققنوس برای پخش سپرده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 5 مرداد 1400 بروزرسانی: 5 مرداد 1400 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 1749

به "کتاب دوزبانه امان از دست لولو منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتاب دوزبانه امان از دست لولو منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید