10 علت برای برنامه ریزی سفر پاییزی به پاریس (تور ارزان فرانسه)

به گزارش مجله پارمیسفان، سفر پاییزی به پاریس، همواره برای همه افراد سفری مجذوب کننده و پرخاطره بوده است. سفر کردن به پاریس همواره ایده خوبی است، همانطور که آدری هپبورن معروف در فیلم کلاسیک سابرینا گفت، برترین زمان برای سفر به پاریس کی است؟ شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد. شما می توانید بر اساس اولویت های شخصی خود، زمانی مناسب برای رفتن به این شهر پیدا کنید. البته لازم به ذکر که پاریس در هر فصل و هر زمانی زیبا و خاطره انگیز است. اما فصل پاییز در این شهر، یک رنگ و بوی خاصی دارد که در این نوشتار برای شما توصیف می کنیم.

10 علت برای برنامه ریزی سفر پاییزی به پاریس (تور ارزان فرانسه)

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

جهت رزرو آنلاین بلیط هواپیما پاریس بر روی لینک کلیک کنید.

چرا پاییز برترین زمان برای سفر به پاریس است؟

در حقیقت پاریس ارزش بازدید هر روز از سال را دارد، اما در اینجا 10 علت وجود دارد که چرا پاییز برترین فصل این شهر است. اکنون که مردم محلی پس از تعطیلات آگوست خود در پرووانس و کورسیکا (Provence and Corsica) به شهر بازگشته اند، این شهر بیش از همواره زنده و هیجان انگیز به نظر می رسد. رنگ های زیبای پاییزی، آب و هوای آفتابی که همچنان وجود دارد، و حدود یک میلیون تراس از کافه های مختلف در این شهر می توانید بیابید و خواهید فهمید که چرا پاییز برترین زمان برای برنامه ریزی سرگرمی پاریسی است و چرا سفر پاییزی به پاریس اینقدر اهمیت دارد.

  • در فصل پاییز شلوغی کمتر است.

هنگامی که فصل گردشگری و تابستان در پاریس به پایان می رسد، جمعیت کمتری از مردم در مقابل تک تک بناهای شهر کمتر ایستاده اند، تجربه سفر پاییزی به پاریس، به ویژه وقتی اولین بازدید شما باشد، بدون شک لذت بخش ترین سفر است. آن دو ساعت انتظاری که بهار و تابستان برای ملاقات از طاق پیروزی یا نوتردام خواهید داشت، کاهش می یابد. حتی پیاده روها ناگهان احساس خالی بودن می نمایند (لازم نیست نگران این باشید که هر بار که کیف خود را روی شانه خود می چرخانید به کسی ضربه بزنید).

  • در سفر پاییزی به پاریس باغ های کاخ رویال دوست داشتنی تر از همواره هستند.

گراند هتل کاخ رویال پاریس، دقیقاً در کنار یکی از دوست داشتنی ترین پارک های پاریس و باغ های کاخ رویال قرار گرفته است. رفت به هتل واقعاً سخت است، به ویژه در روزهای سردتر که نمی خواهید زیاد راه بروید. در این مورد، هم لوور و هم خیابان معروف خرید سن آنوره همسایه شما هستند.

  • پاییز، فصل شکلات داغ است.

برترین تصویری که در سفر پاییزی به پاریس در ذهنتان ایجاد می گردد، این است که برگ ها از درختان شروع به ریزش می نمایند و حرارت هوا شروع به کاهش می نماید. یک کتاب جالب را در دست بگیرید و در حالی که اسنک هایی را با مربا و یک فنجان چای گرم یا شکلات داغ در کافه سفارش داده اید، آن را بخوانید.

خوشبختانه، این دقیقاً همان کاری است که می توانید در کافه کتاب در یکی از روز های پاییزی انجام دهید. شما بعلاوه در شهری هستید که پر است از غذای شکلاتی یا کرپ های خوشمزه نوتلا. هوای سردتر بهانه ای عالی برای خوردن یک فنجان شکلات داغ معروف است یا گرم کردن دستان خود با یک کریپ گرم در حین قدم زدن نیز بسیار دلنشین است. مغازه های شکلات فروشی معروف و پرآوازه ای در پاریس وجود دارد که شما می توانید در سفر پاییزی به پاریس به آن مغازه ها بروید و از نوشیدن شکلات داغ خوشمزه لذت ببرید.

  • می توانید شهر را مانند مردم محلی تجربه کنید.

در سفر پاییزی به پاریس، قدم زدن در خیابان های پاریس در پاییز بیشتر از آنکه در فصل های دیگر به آنجا سفر کنید، احساس محلی بودن به شما می دهد. شما می توانید در میان پاریسی های واقعی که باگت های خود را برای صبحانه بر می دارند یا در ماریه مشغول دویدن هستند، قدم بزنید، به جای این که در یک تور شلوغ با جلیقه های زرد نئونی در ایل سنت لوئیس گرفتار شوید. هنگامی که فصل تابستان به پایان می رسد، رفت و آمد در بین پاریسی ها بیشتر است و شاید حتی شما با یک پاریسی اشتباه گرفته شوید! مخصوصا وقتی کت های تیره تر بپوشید و از روسری و یک جفت چکمه زمستانی بهره ببرید (اگر واقعاً می خواهید این کار را به روش پاریسی تیپ بزنید، مانند یک زن پاریسی لباس بپوشید).

  • در سفر پاییزی به پاریس در همه جا رنگ وجود دارد.

هیچ فصلی به زیبایی پاییز در پاریس نیست (شاید بهار - اگر باران بی وقفه ببارد، هم زیبا باشد). در پاییز، این شهر رنگ هایی به خود می گیرد که به نظر می رسد متعلق به نقاشی های آبرنگ است و پارک های پاریس زرد، نارنجی و قرمز روشن می شوند. فتوژنیک ترین فصل سال در سفر پاییزی به پاریس فوق العاده خوب به نظر می رسد.

  • فصل شیرینی های خوشمزه شروع شده است.

فصل تابستان و کم خوری به پایان رسیده است، شما احتمالاً با افزایش یک یا دو کیلو دیگر به وزن خود احساس بهتری خواهید داشت و هیچ شهری بهتر از پاریس برای سرگرمی وجود ندارد. شیرینی ها به زیبایی در ویترین شیرینی فروشی ها در امتداد خیابان های پاریس قرار گرفته اند و خوردن شیرینی گرم و خوشمزه همواره بهانه ای عالی برای فرار از هوای سرد خارج از منزل است. اگر در منطقه 6 پاریس هستید ، Un Dimanche à Paris شیرینی های خوشمزه ای تهیه می نماید که بیشتر از هر چیز به آثار هنری کوچک شبیه هستند. اگر به طور اتفاقی خود را در ماریاس پیدا کردید، هیچگاه تصمیم بدی نیست که از کافه پوچکین برای ماکارون های خوشمزه و یا از نانوائی رز برای کیک های خوشمزه خود بهره ببرید.

  • پایان می توانید از ورسای تماشا کنید.

هیچ زمانی بهتر از پاییز برای تماشا ورسای وجود ندارد، بنابراین در سفر پاییزی به پاریس هیچوقت بازدید از ورسای را نباید فراموش کنید. باغ ها به زیباترین تصویر خود در پاییز به نظر می رسند. اکنون پارک شبیه نقاشی آبرنگ زنده است. اگر برای لذت بردن از منظره ها، فضای باز برای شما سرد است، چیزهای کافی و زیبای دیگری هم برای تماشا در داخل کاخ ورسای وجود دارد.

  • در پاییز می توانید از تراس های فضای باز لذت ببرید.

در تابستان، روبرو شدن با یک میز رایگان در کافه محله مورد علاقه خود بسیار سخت است. نگران نباشید! وقتی پاییز می آید، چیدن میزها بسیار ساده تر می گردد. بله، گاهی اوقات هوا برای نشستن در فضای بیرون خیلی سرد است و شما می خواهید به جای آن غذا را در منزل بخورید، اما پاریسی ها تراس های خود را بسیار دوست دارند، آنها تمام کوشش خود را می نمایند تا فضای بیرونی تا حد ممکن گرم و مجذوب کننده باشد. در کنار بخاری های تراس ها با یک پتو گرم و مقداری چای، می توانید در بیشتر قسمت های سال از نشستن در فضای باز در سفر پاییزی به پاریس، لذت ببرید.

  • سفر در پاییز به پاریس هزینه کمتری دارد.

در پاییز اغلب سفر ها زمان کمتری دارند. احتمالاً در سفر پاییزی به پاریس می توانید چند بلیط تهیه کنید یا آن اتاق هتلی را که مدتی چشم انتظار رزرو آن بوده اید، با قیمتی مقرون به صرفه تر از قیمت گزاف تابستانی یا تعطیلات زمستانی، تهیه کنید.

  • در پاریس همه جا باز است.

در ماه های آگوست و دسامبر، بسیاری از مکان ها در پاریس برای تعطیلات بسته خواهند شد، این به این معنی است که بسیاری از رستوران ها، مغازه ها و کافه هایی که در سفر به پاریس مشتاق تماشا آنها هستید، را دیگر نمی توانید امتحان کنید. از طرف دیگر، در سفر پاییزی به پاریس، برخی از مکان ها به احتمال زیاد به طور معمول باز هستند (البته روزهای یکشنبه و دوشنبه را در نظر بگیرید، زیرا این روزها می توانند در پاریس استثنا باشند).

ساعات روز در سفر پاییزی به پاریس چگونه است

ماه های نوامبر، دسامبر و اوایل ژانویه، هنگامی که خورشید در حدود 5 بعد از ظهر غروب می نماید، شب در پاریس شروع می گردد. در روزهای ابری یا بارانی، تاریکی را حتی زودتر احساس خواهید کرد.

در ماه های دسامبر و ژانویه، خورشید تا 8:30-9 صبح طلوع نمی نماید. اگر از اختلال عاطفی فصلی رنج می برید، از سفر کردن در این ماه ها دوری کنید. از سوی دیگر، اگر زمان خود را در پاریس در بازارهای کریسمس با نور روشن، در موزه ها و گالری ها، خرید و شرکت در کنسرت ها یا باله بگذرانید، حتی ممکن است بیشتر از شب های پاریس لذت ببرید. اگر در این ماه ها از پاریس تماشا کردید ، نورهای فراوان و دکوراسیون زیبایی در منطقه 1 پیدا خواهید کرد.

منبع: الی گشت
انتشار: 12 شهریور 1401 بروزرسانی: 12 شهریور 1401 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 2157

به "10 علت برای برنامه ریزی سفر پاییزی به پاریس (تور ارزان فرانسه)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 علت برای برنامه ریزی سفر پاییزی به پاریس (تور ارزان فرانسه)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید