کارهایی که باید در شانگهای انجام داد

به گزارش مجله پارمیسفان، شانگهای باوجود همه جذابیت ها و نقاط دیدنی، می تواند کمی گیج کننده باشد و به خصوص اگر برای بار اول به آن سفر نموده باشید، ازدحام و وسعت شهر، باعث سردرگمی و مانع لذت بردن از جاذبه های اصیل و غالبا پنهان آن خواهد شد. اگر می خواهید با آگاهی و شناخت کافی به گشت وگذار در شانگهای بپردازید، با معرفی فعالیت های سرگرم کننده به توصیه اهالی این شهر، با خبرنگاران همراه باشید.

کارهایی که باید در شانگهای انجام داد

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

مطمئنا هیچ کس به اندازه اهالی شانگهای با گوشه و کنار این شهر آشنایی ندارد و استفاده از راهنمای های آن ها بهترین راه برای درک عمق جذابیت این شهر است. بسیاری از جاذبه های شانگهای به نوعی در لابه لای بافت سردرگم نماینده این شهر پنهان شده اند که 5 مورد از جذاب ترین آن ها به قرار زیر هستند:

Tianshan؛ شهر چای

در چین انواع مختلف چای فراوری می گردد که هرکدام به ناحیه خاصی از این کشور پهناور اختصاص دارد. برای چشیدن طعم اصیل همه آن ها باید به نقاط مختلف چین سفر کنید و یا در عوض سری به تیان شان بزنید. فقط در یکی از بازارهای تیان شان صدها چایخانه وجود دارد و فروشگاه های عمده آن، انواع چای را به قیمت هایی مناسب عرضه می نمایند. قبل از خرید در این فروشگاه ها می توانید کیفیت چای را نیز امتحان کنید. علاوه بر این صدها مدل متنوع سرویس چای خوری چینی اصیل در فروشگاه های تیان شان عرضه می گردد.

معبد کنفوسیوس

این معبد با بیش از 1200 سال قدمت، یک از باارزش ترین بناهای تاریخی شانگهای و محل مناسبی برای گریختن از ازدحام و شلوغی نفس گیر این شهر است. معبد کنفوسیوس و به خصوص باغ سنتی زیبای آن، فضایی بسیار آرامش بخش و ساکت دارند و در روزهای بین هفته، افراد معدودی از آن بازدید می نمایند.

خانه قدیمی 1933

این ساختمان تاریخی که 120 سال قبل به عنوان اولین کشتارگاه رسمی شانگهای توسط انگلیسی ها ساخته شده، اکنون با داشتن تعداد زیادی فروشگاه های تخصصی آثار هنری، رستوران و کافه، محلی مدرن و به روز محسوب می گردد. نمای ساختمان و جلوه های حیرت انگیز هنر معماری به کاررفته در آن، خانه 1933 را به محل موردعلاقه دوستداران هنر عکاسی تبدیل نموده است.

پارک Fuxing

پارک فاکسینگ در ناحیه انحصاری فرانسوی ها واقع شده و محل موردعلاقه اهالی شانگهای برای انجام ورزش صبحگاهی است. هرروز اهالی شهر در این پارک به انجام نرمش های دیدنی تای چی، حرکات موزون کلاسیک و کارائوکه می پردازند و تماشای جنب وجوش آن ها بسیار تماشایی است. پارک فاکسینگ با فضایی وسیع و چشم نواز و انبوهی از ساکنان محلی، مکانی مناسب برای شروع پرانرژی یک روز خوب در شانگهای است.

موزه Propaganda Poster

این موزه که به نوعی در زیرزمین یک واحد آپارتمانی در شانگهای پنهان شده، محل به نمایش گذاشتن پوسترهای تبلیغاتی؛ از زمان به قدرت رسیدن مائو در سال 1949 تاکنون است. یانگ پئی مینگ، مالک موزه شخصا بیش از 5000 پوستر تبلیغاتی را جمع آوری نموده که هرکدام منعکس نماینده جو سیاسی دوران خود و به منزله بخشی از تاریخ چین هستند. منبع : Urban Adventuresمنبع: کجارو
انتشار: 6 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 474

به "کارهایی که باید در شانگهای انجام داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارهایی که باید در شانگهای انجام داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید