وینگر استرالیا جام جهانی را از دست داد (تور استرالیا)

به گزارش مجله پارمیسفان، مارتین بویل، وینگر تیم ملی فوتبال استرالیا امروز یک شنبه، دو روز مانده تا اولین بازی این تیم در جام جهانی 2022 برابر تیم ملی فرانسه از ناحیه زانو مصدوم و از رقابت های این جام کنار گذاشته شد.

وینگر استرالیا جام جهانی را از دست داد (تور استرالیا)

با تور استرالیا از بزرگترین کشور قاره اقیانوسیه دیدن کنید و شهرهای زیبای ملبورن و سیدنی استرالیا را ببینید.

خبرگزاری رویترز نوشت، قرار است مارکو تیلیو، جایگزین مارتین بویل که در اسکاتلند به جهان آمده، گردد. او قبل از آمدن به همراه تیم ملی استرالیا به قطر، در زمان بازی برای تیم باشگاهی خود، هیبرنیان دچار مصدومیت شده بود.

گراهام آرنولد، سرمربی تیم ملی استرالیا در بیانیه ای گفت: ما همگی با مارتین هم درد هستیم و این اتفاق یک ضربه بیرحمانه را به او در آستانه برگزاری جام جهانی وارد کرد.

وی اضافه نمود: مارتین بویل بخش لاینفک سفر ما برای رسیدن به جام جهانی قطر بود و ما از او به خاطر همه زحماتی که برای تیم ملی استرالیا در طول این کارزار کشیده، تشکر می کنیم. او دوباره باز خواهد گشت و ما بی صبرانه منتظر تماشا دوباره او در لباس سبز و طلایی تیم ملی استرالیا در سال آینده میلادی هستیم.

تیلیوی 21 ساله به صورت احتیاطی برای جایگزینی بویل روز سه شنبه وارد قطر شده بود.

آرنولد گفت: مارکو هر کاری که از او خواسته شده انجام داده تا برای این مسابقات آماده باشد. او یکی از اعضای مهم تیم ما برای المپیک 2020 توکیو بود... و با تشکیلات تیم ملی آشناست و ما مشتاقانه منتظر هستیم که او دستاوردی برای تیم ما برای مسابقات داشته باشد.

استرالیا در گروه D با دانمارک و تونس بازی خواهد نمود.

منبع: فرارو
انتشار: 29 آبان 1401 بروزرسانی: 29 آبان 1401 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 2193

به "وینگر استرالیا جام جهانی را از دست داد (تور استرالیا)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وینگر استرالیا جام جهانی را از دست داد (تور استرالیا)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید