واکنش دولت به نقدها از سفر های استانی؛ این سفر ها کارشناسی شده است

به گزارش مجله پارمیسفان، صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور در نشست خبری خود که صبح امروز برگزار گردید، در پاسخ به سوالی درباره اجرای مصوبات سفر های استانی و مسائلی که از سوی بعضی جریانات سیاسی مطرح می گردد، گفت: آن هایی که به اجرای مصوبات سفر های استانی نقد دارند، باید بگویند کدام یک از مصوبات اجرا نشده است؛ سفر های استانی با یک نگاه کاملا کارشناسی انجام می گردد و برای اجرا و برای مردم است.

واکنش دولت به نقدها از سفر های استانی؛ این سفر ها کارشناسی شده است

به گزارش فارس، وی اضافه کرد: پروژه بیمارستانی که 10 سال متوقف بوده بعد از سفر استانی دولت ساخت آن شروع شده و پیشرفت خوبی هم داشته است.

مرتضوی توضیح داد: در بحث پروژه های آب رسانی مثل پروژه غدیر، با اولین سفر رئیس جمهور اجرای پروژه شروع شد و ان شاءالله افتتاح خواهد شد و 52 درصد تنش آبی مردم خوزستان را حل خواهد نمود.

وی توضیح داد: وقتی می گوییم مشکل آب گرفتگی خیابان های اهواز را حل کردیم، این وضوح قابل مشاهده است و مردم نتیجه آن را دیده اند.

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: کارآمدی، پرکاری، روحیه انقلابی و فساد ستیزی و صادق الوعد بودن از ویژگی های دولت است. بخشی از پروژه ها روی زمین است که به خوبی دیده می گردد و بخشی هم مثل پروژه های نفتی و گازی زیر زمین است که آن هم قابل راستی آزمایی است.

منبع: فرارو
انتشار: 4 شهریور 1401 بروزرسانی: 4 شهریور 1401 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 2152

به "واکنش دولت به نقدها از سفر های استانی؛ این سفر ها کارشناسی شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش دولت به نقدها از سفر های استانی؛ این سفر ها کارشناسی شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید