نزدن گل دوم عامل تساوی شد، پرسپولیس مستحق گرفتن سه امتیاز بود

به گزارش مجله پارمیسفان، به گزارش خبرنگاران، یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از تساوی یک - یک سپاهان اصفهان و پرسپولیس در استادیوم نقش دنیا اصفهان گفت: بازی خوبی انجام دادیم و مستحق دریافت سه امتیاز بودیم.

نزدن گل دوم عامل تساوی شد، پرسپولیس مستحق گرفتن سه امتیاز بود

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: موقعیت های گل زیادی داشتیم که می توانستیم در هر دو نیمه به برد برسیم اما بعد از گل می توانستیم بهتر عمل کنیم. نزدن گل دوم علت مساوی شدن بازی بود.

وی درباره عملکرد بازیکنان خود تاکید نمود: به بازیکنان تیمم واقعا افتخار می کنم. آنها با توجه به فشردگی بازی های لیگ قهرمانان آسیا و سپس قرنطینه ای که داشتیم بازی خوبی انجام دادند.

گل محمدی ادامه داد: حیف شد مساوی کردیم. می توانستیم بازی را با اختلاف گل ببریم. در هر صورت فوتبال است و نتیجه تساوی رقم خورد.

سرمربی سرخپوشان درباره داوری بازی هم صحبت کرد و گفت: من فکر می کنم در 15 دقیقه آخر داوری هم تحت تأثیر بازی نهاده شد. در نیمه اول می توانست برای ما پنالتی بگیرد. او خیلی راحت برای سپاهان خطا می گرفت و برای ما اعلام نمی کرد.

یحیی گل محمدی در خاتمه یادآور شد: فکر می کنم بازی خوبی از هر دو تیم شاهد بدویم بخصوص پرسپولیس که خیلی خوب بازی کردیم و مستحق سه امتیاز بودیم اما این اتفاق نیفتاد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 1785

به "نزدن گل دوم عامل تساوی شد، پرسپولیس مستحق گرفتن سه امتیاز بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نزدن گل دوم عامل تساوی شد، پرسپولیس مستحق گرفتن سه امتیاز بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید