بازتاب جهانی برد سرخپوشان مقابل نماینده عربستان، رویترز: پرسپولیس 10 نفره به فینال آسیا رسید

به گزارش مجله پارمیسفان، خبرگزاری رویترز با انتشار خبری به پیروزی مردان گل محمدی در ضربات پنالتی و صعود آنها به فینال لیگ قهرمانان آسیا با یک بازیکن کمتر اشاره نمود.

بازتاب جهانی برد سرخپوشان مقابل نماینده عربستان، رویترز: پرسپولیس 10 نفره به فینال آسیا رسید

از سفر با قیمت تور پاتایا در ایام عید لذت ببرید و سواحل شگفت انگیز تایلند و مراکز خرید بسیار ارزان پاتایا را از دست ندهید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، رویترز نوشت: پرسپولیس ایران در حالی که 10 نفره به بازی سرانجام داد و چند ساعت قبل از مسابقه عیسی آل کثیر را به دلیل محرومیت 6 ماهه از دست داده بود، در ضربات پنالتی 5 بر 3 مقابل النصر عربستان سعودی به پیروزی رسید و راهی فینال لیگ قهرمانان شد.

ضربه علی شجاعی پس از مهار شدن پنالتی مایکون توسط حامد لک، پرسپولیس را برای دومین بار در سه سال اخیر به فینال لیگ قهرمانان آسیا برد. این رسانه در ادامه به محرومیت جنجالی آل کثیر توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا به دلیل ژست تبعیض آمیز مقابل پاختاکور اشاره نموده است.

احسان پهلوان هم در وقت اضافه اول بازی به دلیل کارت زرد دوم از زمین اخراج شد تا پرسپولیس 10 نفره بازی را به پنالتی بکشاند. ایرانی ها آخرین بار در سال 2018 به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده اند و مقابل کاشیما آنتلرز ژاپن شکست خوردند.

ملاقات نهایی لیگ قهرمانان 2020 قرار است 29 آذرماه برگزار گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 آبان 1399 بروزرسانی: 17 آبان 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 1256

به "بازتاب جهانی برد سرخپوشان مقابل نماینده عربستان، رویترز: پرسپولیس 10 نفره به فینال آسیا رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازتاب جهانی برد سرخپوشان مقابل نماینده عربستان، رویترز: پرسپولیس 10 نفره به فینال آسیا رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید