راه چاره عجیب برای پرسپولیسی شدن!، سکوت طولانی ستاره رقیب خاتمه شکست!

به گزارش مجله پارمیسفان، مهام سابق پرسپولیس چند روز قبل رسما خاطرنشان کرد که در سپاهانی می ماند هرچند که خیلی دیر این رخ داد.

راه چاره عجیب برای پرسپولیسی شدن!، سکوت طولانی ستاره رقیب خاتمه شکست!

به گزارش خبرنگاران آنلاین، بلافاصله بعد از انتها لیگ بیست ودوم، همان زمانی که شهریار مغانلو با حضور در یک برنامه تلویزیونی برخلاف رسم مالوف فوتبال ایران قهرمانی پرسپولیس در لیگ و جام حذفی را تبریک گفت و آن را سزاوارانه دانست، شایعات زیادی در خصوص بازگشت او به پرسپولیس مطرح شد.

این ماجرا چه روزی بود؟ 22خرداد. از همان زمان شدیدترین حرف و حدیث ها به وجود آمد در خصوص اینکه شهریار علاقه دارد به پرسپولیس برگردد، مخصوصا که او در روایت جدایی اش از جمع قرمزها گفته بود این اتفاق فقط به آن علت رخ داد که سرخ پوشان نتوانستند رضایت نامه اش را بگیرند. در این مدت بارها گفته شد مغانلو در آستانه پیوستن دوباره به پرسپولیس قرار گرفته است اما این اتفاق رخ نداد تا اینکه در فاصله کمتر از یک هفته به شروع مسابقات فصل بیست وسوم، انتها خود مغانلو با انتشار یک استوری به طور رسمی از ادامه حضورش در جمع طلایی پوشان اصفهان اطلاع داد.

استوری شهریار در خصوص ادامه همکاری اش با سپاهان که از آن به عنوان مایه افتخار یاد نموده، 23روز بعد از مصاحبه تلویزیونی او منتشر شده و خودش هم تأکید می نماید که: در این مدت حرف و حدیث های زیادی در خصوص من به وجود آمد و تنها سکوت کردم.

از قضا بحث بر سر این است که چرا سکوت کردی؟ شما با سپاهان قرارداد داشتی و امکان جدایی ات از راهی به جز صدور رضایت نامه وجود نداشت. اگر هم خودت تا این حد تمایل به ادامه کار در این تیم داشتی، همان روزهای اول می توانستی با یک تکذیب ساده داستان را جمع کنی. با این حال به نظر می رسد مغانلو در این مدت منتظر مانده بود ببیند چه اتفاقی رخ می دهد و آیا مذاکرات ثمر خواهد داد یا نه؛ هدفی که محقق نشد و آقای گل فصل گذشته برای لیگ بیست وسوم هم زردپوش می ماند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 15 مرداد 1402 بروزرسانی: 15 مرداد 1402 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 2303

به "راه چاره عجیب برای پرسپولیسی شدن!، سکوت طولانی ستاره رقیب خاتمه شکست!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه چاره عجیب برای پرسپولیسی شدن!، سکوت طولانی ستاره رقیب خاتمه شکست!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید