مکان واکسیناسیون بیماران خاص اعلام شد

به گزارش مجله پارمیسفان، رئیس اداره بیماری های خاص و پیوند اعضای معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران، در مورد مکان واکسیناسیون بیماران خاص توضیحاتی ارائه داد.

مکان واکسیناسیون بیماران خاص اعلام شد

به گزارش خبرنگاران، محمدحسن شعبانی گفت: با توجه به گستردگی مراجعه نمایندگان بیماری های خاص در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی تهران و به منظور تسهیل خدمت رسانی به این بیماران در امر واکسیناسیون، اقداماتی برای این منظور پیش بینی شده است.

وی اضافه کرد: بیماران مبتلا به سرطان که در هر بیمارستان دانشگاهی تحت درمان هستند برای واکسیناسیون به همان بیمارستان مراجعه نمایند.

شعبانی ادامه داد: بیماران بخش های خصوصی دانشگاهی با معرفی نامه پزشک و برگه پاتولوژی به بیمارستان بهارلو ارجاع داده می شوند.

وی اضافه کرد: به بیماران ام اس با معرفی نامه مربوطه و کارت شناسایی با هماهنگی به بیمارستان های سینا و یاس ارجاع داده می شوند.

شعبانی گفت: همچنین بیماران تالاسمی و هموفیلی با دریافت معرفی نامه از پزشکان مربوطه به بیمارستان های امام خمینی، بهارلو، بهرامی و مرکز فرمانفرمائیان مراجعه می نمایند.

وی اضافه کرد: بیماران دیالیزی در همان مرکزی که دیالیز می شوند، بیماران پیوند نیز در همان مرکزی که پیوند انجام دادند، واکسینه می شوند.

منبع: مهر

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 31 خرداد 1400 بروزرسانی: 31 خرداد 1400 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 1682

به "مکان واکسیناسیون بیماران خاص اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مکان واکسیناسیون بیماران خاص اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید