مهربان: بنا به دلایلی برگزاری انتخابی در 74 کیلوگرم منتفی شد

به گزارش مجله پارمیسفان، مربی تیم ملی کشتی آزاد با تاکید بر اینکه با آنالیز جمیع جهات و فرصت به جای مانده تا المپیک تصمیم گرفته شد بدون مسابقه انتخابی مجدد، فهرست ملی پوشان المپیکی اعلام گردد.

مهربان: بنا به دلایلی برگزاری انتخابی در 74 کیلوگرم منتفی شد

ابراهیم مهربان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص اینکه مسابقه انتخابی رودرروی وزن 74 کیلوگرم در ورشو برگزار نشد و در ادامه سرمربی تیم ملی فهرست ملی پوشان را اعلام نمود، گفت: قرار بود این اتفاق بیفتد و مسابقه انتخابی برگزار گردد اما بنا به دلایلی این مسابقه برگزار نشد و با در نظر گرفتن جمیع جهات و فرصت به جای مانده تا المپیک و شرایط این وزن، ما تصمیم گرفتیم که نفرات منتخب المپیکی در همه اوزان معرفی شوند.

مربی تیم ملی کشتی آزاد در خصوص شکست رضا اطری در جام زیلکوفسکی توضیح داد: شرایط اطری با بقیه نفراتی که به لهستان اعزام شده بودند، متفاوت بود. طبیعتا این تورنمنت یک ملاقات تدارکاتی برای اطری بود و اصلا نگاه کادرفنی در این وزن این نبود که او نتیجه بگیرد. بیشتر می خواستیم او میدان ببیند که خوشبختانه میدان خیلی خوبی برایش بود و نتیجه برای کادرفنی خیلی مهم نبود.

وی ادامه داد: امیدواریم در چند وقت به جای مانده، هم خودش و هم کادرفنی بتوانند اشکالاتش را مرتفع نمایند. مشکل او بدنی و فنی نبود.

مهربان در پاسخ به این سوال که باید چقدر نسبت به این فهرست امیدواری داشت، تاکید نمود: نسبت به این تیم ناامید نیستیم، تیم خوبی داریم ولی باید واقع گرا باشیم و با توجه به شرایط کشتی جهان صحبت کنیم. شرایط هر وزن با وزن دیگر فرق می نماید. با امیدواری به کار خود ادامه می دهیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 مرداد 1400 بروزرسانی: 7 مرداد 1400 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 1752

به "مهربان: بنا به دلایلی برگزاری انتخابی در 74 کیلوگرم منتفی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهربان: بنا به دلایلی برگزاری انتخابی در 74 کیلوگرم منتفی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید