معرفی هتل بویو پکن ، 5 ستاره

به گزارش مجله پارمیسفان، هتل بویو پکن | Boyue Beijing Hotel

از بهترین هتل های 5 ستاره پکن که می توانید اتاق هایی عالی با امکانات کافی را در سفر به چین خود انتخاب کنید، هتل بویو پکن است. این هتل 5 ستاره نه تنها امکانات رفاهی و تفریحی مناسبی مانند استخر سرپوشیده عظیم و باشگاه تناسب اندام دارد، بلکه در فضای عظیم اتاق ها، مبلمانی مدرن و کم جا به همراه آشپزخانه ای کوچک در اختیارتان می گذارد. هتل بویو پکنBoyue Beijing Hotel فاصله ای نزدیک تر به فرودگاه بین المللی کاپیتال بیجینگ به نسبت فرودگاه های دیگر پکن دارد. قبل از رزرو هتل در پکن، تمام امکانات رفاهی و خدماتی هتل بویو پکن را بخوانید.

معرفی هتل بویو پکن ، 5 ستاره

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

خدمات و امکانات رفاهی هتل بویو

قبل از اینکه به سراغ اتاق های هتل برویم، تمام امکانات رفاهی عمومی هتل را مرور می کنیم. در هتل بویو پکن تمام خدمات رفاهی یک هتل 5 ستاره را خواهید داشت. از اینترنت وای فای رایگان در تمام فضاهای عمومی و اتاق های هتل بویو پکن گرفته تا فضاهایی که برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده است. افرادی که به دود سیگار حساسیت دارند، بهتر است وارد چنین فضاهایی نشوند. همچنین اتاق های مخصوص افراد دارای حساسیت به دود سیگار نیز قابل رزرو است.

برای افرادی که به دنبال تجارت هستند، اتاق کنفرانسی با میز چوبی بیضی شکل بسیار مرغوبی به همراه جایگاه های راحت چوبی در نظر گرفته اند. کل ساختمان یکپارچه هتل 9 طبقه بوده و آسانسور شما را بین طبقات جا به جا می نماید. از باربر هتل برای بردن چمدان ها یاری بگیرید و در آخر به آن ها انعام دهید. برای خرید تورهای گشت پکن و یا ورودی جاذبه های شهر می توانید به پذیرش هتل زنگ بزنید. سال ورودی و لابی مجزا شده و فضایی برای نشستن و دورهمی های مهمانان ایجاد کرده است. کارکنان هتل در هنگام ورود به استقبال شما مهمانان خواهند آمد. در میز پذیرش صندوق امانات وجود دارد. برای صبحانه بایستی از قبل سفارش دهید.

امکانات رفاهی هتل

شاتل فرودگاهی (با پرداخت هزینه) به همراه امکان کرایه ماشین فراهم شده است. امکاناتی برای افراد کم توان و احتیاجمند ویلچر فراهم بوده و تهویه مطبوع و فروشگاه دارد. امکانات فکس و فتوکپی به همراه خدمات تجاری هم وجود دارد. برای خدمات خشکشویی، واکس کفش و اتوی لباس بابستی هزینه بپردازید. این هتل بچه ها را پذیرش نمی نماید و امکاناتی برای بچه ها ندارد. همچنین حیوانات خانگی حق ورود به هتل را ندارند.

چک-این از ساعت 2 ظهر بوده و تا نیمه شب ادامه دارد. زمان خروج و تحویل اتاق (چک-این) در این هتل 5 ستاره نیمه ظهر است.

امکانات تفریحی هتل بویو پکن

استخر سر پوشیده هتل بسیار عریض و طویل است. همچنین مجسمه ها و دریچه های آبی به شکل سر شیر دارد که از این فواره ها آب به درون استخر می ریزند. در کنار استخر، فضای نشستن همانند جایگاه های راحتی تعبیه شده است. در صورت احتیاج می توانید از حوله های تمیز هتل بهره ببرید. استفاده از رختکن و کمدهای لباس فراهم بوده و فضای مناسبی برای آسایش شما مهیا شده است. باشگاه ورزشی نیز، برای مهمانان و مسافرانی که به دنبال ورزش های روزانه خود هستند، با تمام امکانات و تجهیزات ویژه، فراهم شده است.

رستوران هتل

برای صرف صبحانه به رستوران هتل بروید. تمام غذاهای بین المللی را در این رستوران می توانید سفارش دهید. با این وجود اگر منوی رستوران را نپسندیدید، می توانید در اطراف هتل، رستوران های دیگری هم پیدا کنید.

  • رستوران چینی وانلی (Wanli): انواع غذاهای چینی را برای ناهار و شام آماده می نماید و در 80 متری هتل بویو پکن قرار گرفته است.

امکانات اتاق های هتل بویو پکن

از میان 219 اتاق هتل بویو پکن با امکانات ویژه ای که دارند، می توانید به راحتی اتاق مورد نظر خود را انتخاب کنید. اینترنت وای فای رایگان، نظافت روزانه، وسایل بهداشتی-آرایشی رایگان مانند حوله، شامپو و صابون و تهویه مطبوع را در همه اتاق ها خواهید دید. برخی از اتاق ها دو تخت یک نفره و برخی تنها یک تخت دو نفره دارند. سشوار و بطری های آب معدنی رایگان درون اتاق ها قرار داده شده و یخچالی کوچک هم دارید. فضای نشیمن با مبلمان راحتی، حمام خصوصی با وان یا دوش و تمام امکانات بهداشتی آن، دمپایی و کتری برقی برای اتاق ها فراهم است.

امکانات اتاق های هتل را به صورت کلی و با کلیک بر روی علامت روبرو خواهید خواند.

برای رزرو اتاق و یا دیدن عکس های بیشتر از هتل بویو پکن، می توانید سری به قسمت رزرو هتل چین در سایت خبرنگاران بزنید.

انواع اتاق های هتل بویو پکن

اتاق دولوکس کویین

  • دارای فضای نشیمن مبله شده
  • مساحت: 35 متر مربع
  • دارای نمایی رو به شهر پکن
  • تخت: یک تخت دو نفره و ظرفیت 2 عظیمسال
  • با تمام خدمات و امکانات ویژه هتل

اتاق باشگاهی فلور کویین

  • مساحت: 35 متر مربع
  • دارای نمایی رو به شهر
  • تخت: یک تخت دو نفره و ظرفیت 2 عظیمسال
  • قابلیت کنسل کردن اتاق تا 2 روز قبل از ورود به هتل

اتاق استودیو سوئیت کویین

  • مساحت: 56 متر مربع
  • نمایی رو به شهر
  • با یک تخت بسیار عظیم دو نفره - ظرفیت 2 نفر عظیمسال
  • قابلیت کنسل کردن اتاق تا 2 روز قبل از ورود به هتل
  • با صبحانه ای بسیار عالی (در صورت پرداخت هزینه اتاق با صبحانه

اتاق بیزینس سوئیت کویین

  • مساحت: 75 متر مربع
  • نما: رو به شهر پکن
  • نوع تخت: با یک تخت دو نفره عظیم - ظرفیت 2 نفر عظیمسال
  • این اتاق عظیمترین اتاق های هتل بوده که فضای نشیمنی مجزا به همراه تمام امکانات مورد احتیاج برای کار و استراحت دارد.

اتاق دولوکس تویین

  • مساحت: 36 متر مربع
  • نما: رو به شهر پکن
  • نوع تخت: با دو تخت یک نفره عظیم - ظرفیت 2 نفر عظیمسال
  • با تلویزیون و دیگر امکانات مورد احتیاج هر توریست و مهمان

فاصله هتل تا جاذبه های پکن

تمام ایستگاه های مترو در اطراف این هتل و تقریبا در کمتر از 1 کیلومتری آن واقع شده اند. با 6 دقیقه پیاده روی (به ایستگاه مترو سانیانکیائو) یا 14 دقیقه پیاده روی (به ایستگاه مترو بیانگماکیائو) خواهید رسید. برای خرید و با تاکسی خود را به 7.2 کیلومتری هتل برسانید. در اینجا خیابان خرید وانگفوجینگ قرار گرفته است.

نان لئو گو ژیانگ: از جاذبه های توریستی و دیدنی پکن است که تا مکان هتل 5.7 کیلومتر فاصله دارد. به راحتی تاکسی گرفته یا مترو سوار شوید و در کمتر از 10 دقیقه به اینجا برسید.

خیابان داشیلان نیز در 9.2 کیلومتری هتل بویو پکن قرار گرفته است. با متروهای اطراف خود را در کمتر از 15 دقیقه به این مکان برسانید.

خیابان کیانمن: این خیابان پر جنب و جوش 8.1 کیلومتر تا هتل فاصله دارد.

شهر ممنوعه: 7.7 کیلومتر از هتل بویو پکن دورتر است. با مترو تا میدان تیان آنمن و در نهایت این شهر، 20 دقیقه در نظر بگیرید.

فرودگاه نانیوآن پکن: در فاصله 19.6 کیلومتری این هتل 5 ستاره واقع شده است. از فرودگاه تا هتل بویو پکن حدود 27 دقیقه با تاکسی در راه خواهید بود.

فرودگاه بین المللی پکن: در فاصله 17.2 کیلومتری هتل واقع شده و از فرودگاه پکن تا هتل حدود 26 دقیقه با ترانسفر فرودگاهی در راه خواهید بود.

موقعیت هتل بویو پکن

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل

36 Xiaoyun Rd, San Yuan Qiao, Chaoyang Qu, Beijing Shi, China, 100027

منبع: Booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 25 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 994

به "معرفی هتل بویو پکن ، 5 ستاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل بویو پکن ، 5 ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید