بوتیک هتل 3 ستاره بلا ویلا پریما(Bella Villa Prima Hotel پاتایا)؛ اقامت در نزدیکی جاذبه های دیدنی پاتایا

به گزارش مجله پارمیسفان، هتل 3 ستاره بلا ویلا پریما در 8 طبقه در سال 2002 در مرکز شهر پاتایا ساخته شده است، این هتل به عنوان بوتیک هتل شناخته شده و دارای خدمات و امکانات مدرنی است.

بوتیک هتل 3 ستاره بلا ویلا پریما(Bella Villa Prima Hotel پاتایا)؛ اقامت در نزدیکی جاذبه های دیدنی پاتایا

جهت دریافت خدمات معماری داخلی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به طوری که دسترسی به بسیاری از جاذبه های دیدنی مانند پارک مینی سیام، چندین مراکز خرید و سواحل پاتایا از این هتل به صورت پیاده امکان پذیر است.

همچنین ایستگاه اتوبوس در 1.5 کیلومتری این هتل واقع شده است و به راحتی از این طریق می توانید به مکان های دیدنی دسترسی داشته باشید.

فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی سوارنابومی نیز حدودا 140 کیلومتر است و شاتل فرودگاهی با پرداخت هزینه مربوطه انجام می گیرد.

در هنگام رزرو بلیط هواپیما خارجی می توانید از سایت بوکینگ اتاق مورد نظرتان را در Bella Villa Prima Hotel پاتایا رزرو کنید. امکان رزرو از این سایت از سال 2008 فراهم شده است.

امکانات و خدمات عمومی هتل بلا ویلا پریما پاتایا

از امکانات عمومی این هتل می توان به پذیرش 24 ساعته اشاره نمود که کارکنان مجرب هنگام ورود و خروج به این هتل با خوشرویی از میهمانان استقبال می نمایند. همچنین در این قسمت تبدیل ارز امکان پذیر است و محلی برای نگهداری چمدان نیز در لابی دایر نموده اند.

با کرایه اتومبیل به راحتی می توانید در سطح شهر بگردید یا اینکه با کرایه دوچرخه به گشت و گذار در اطراف هتل بپردازید. در هنگام سفر کاری به پاتایا می توانید در این هتل اقامت داشته باشید و در اتاق کنفرانس و مرکز بیزینس جلسات خود را برگزار کنید.

وجود اینترنت وای فای رایگان یکی از امتیازات ویژه هتل محسوب می گردد که در تمامی نقاط هتل قابل دسترس است. همچنین برای مسافران از مسافران با معلولیت جسمانی یا ویلچری امکانات خاصی در نظر گرفته شده است. خدماتی نظیر لباسشویی، خشکشویی و اتو نیز با هزینه اضافی انجام می گیرد.

در فضای بیرونی هتل، باغ زیبایی برای استراحت و ریلکس کردن وجود دارد و در هوای آزاد می توانید تنفس کنید. برای مسافرانی که با خودروی شخصی سفر می نمایند، محلی به عنوان پارکینگ رایگان در اختیارشان قرار داده می گردد. در هنگام اقامت این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی را ندارید. کارکنان این هتل به زبان های انگلیسی، ژاپنی، کره ای، تایلندی و فیلیپینی مسلط هستند.

اتاق های هتل

در این هتل 92 نوع اتاق وجود دارد که انواع اتاق ها عبارتند از اتاق دوبل دولوکس، اتاق دوبل استاندارد، سوئیت جونییر با بالکن و سوئیت خانواده. اتاق های این هتل با اتمسفری پر از آرامش برایتان اقامتی ایده آل به ارمغان می آورد. اتاق ها چشم انداز زیبایی رو به شهر و استخر روباز در محوطه دارند.

امکانات اتاق های هتل

اتاق های این هتل فضایی برای استراحت و تهویه مطبوع دارد. همچنین وجود بالکن در اتاق ها باعث دل انگیزی بیش از حدشان شده است. از امکانات موجود در اتاق های این هتل می توان به مینی بار، گاوصندوق، یخچال، چای ساز و قهوه ساز، لوازم اتوکشی، تلویزیون و ماهواره، کمد لباس، مایکرویو، کتری برقی، میزکار و سیستم گرمایشی و سرمایشی اشاره نمود. همچنین در همه اتاق ها به حمام اختصاصی دسترسی خواهید داشت که این حمام ها شامل دوش، وان، توالت فرنگی، سشوار و حوله هستند. به دلیل ممنوعیت استعمال سیگار در داخل اتاق ها نیز برای افراد سیگاری محلی تعیین شده است. دسترسی به اتاق ها نیز از طریق آسانسور انجام می گیرد.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل

میهمانان در هنگام اقامت در این هتل می توانند در استخر روباز شنا نمایند و در جایگاه های آفتاب گیری در کنار استخر دراز کشیده و ریلکس نمایند. استخر این هتل در طول سال باز بوده و استفاده از آن رایگان است. همچنین امکانات تفریحی نظیر زمین بازی گلف، باشگاه بدنسازی و بیلیارد نیز در این هتل فراهم شده است. علاوه بر اینها می توانید از میز تنیس و اتاق بازی موجود بهره مند شوید و در مرکز ماساژ و سونا به آرامش برسید، مطمئن باشید روز پر انرژی شروع خواهید کرد.

رستوران هتل

رستوران موجود در این هتل Bella Villa Prima نام داشته و انواع غذاهای آمریکایی، محلی، آسیایی و اروپایی به صورت منویی ارائه می دهند.

فاصله هتل بلا ویلا پریما پاتایا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا خیابان واکینگ استریت: 3.6 کیلومتر

فاصله تا ساحل پاتایا: 3.8 کیلومتر

فاصله تا پارک مینی سیام: 4.4 کیلومتر

فاصله تا معبد پناهگاه حقیقت: 5.4 کیلومتر

فاصله تا پارک آبی کارتون نتورک: 6.5 کیلومتر

فاصله تا آکواریوم دنیا زیر آب: 6.7 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 24 اسفند 1399 بروزرسانی: 24 اسفند 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 1510

به "بوتیک هتل 3 ستاره بلا ویلا پریما(Bella Villa Prima Hotel پاتایا)؛ اقامت در نزدیکی جاذبه های دیدنی پاتایا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوتیک هتل 3 ستاره بلا ویلا پریما(Bella Villa Prima Hotel پاتایا)؛ اقامت در نزدیکی جاذبه های دیدنی پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید