معرفی هتل آکواتک (Aquatek) ایروان

به گزارش مجله پارمیسفان، اقامتی که با استفاده از اتاق هایی مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون، بالکنی مشرف بر پارک آبی، مینی بار و حمام اختصاصی همراه با سشوار، به خاطره ای فراموش نشدنی برای شما تبدیل می گردد.

معرفی هتل آکواتک (Aquatek) ایروان

با ما سفر کنید و با تور ارمنستان از کشور جذاب همسایه دیدن کنید و شهر زیبای ایروان را ببینید.

جالب است بدانید که شیرینی اقامت در هتل Aquatek، صرفا به اتاق های آن محدود نمی گردد. بلکه لذت اصلی آن در استخر روباز اختصاصی و پارک آبی آن نهفته است. جایی که انبوهی از شادی ها برای شما و دوستان و خانواده تان رقم می خورد. سرو صبحانه مفصل و پر انرژی به سبک ارمنی را هم باید جزو بهترین خدمات هتل آکواتک ایروان بدانیم. جالب است بدانید که این هتل محبوب و پر هوادار در میان تعداد فراوانی از رستوران ها و کافه ها واقع شده و به همین دلیل، اقامت در آن فرصت خوردن بهترین و لذیذترین غذاها را به شما می دهد.

برای رفاه بیشتر مسافران، هتل امکاناتی چون آسانسور، مغازه خرید لوازم بهداشتی و آرایشی، آرایشگاه مردانه، صندوق امانات، صرافی، شاتل فرودگاهی، خودپرداز، خشکشویی و اتوکشی فراهم نموده است. هتل دارای رستورانی به نام آنی است که انواعی از غذای محلی و اروپایی را با کیفیتی مناسب به مهمانانش ارائه می نماید، علاه بر این بار و اسنک بار هم در دسترس است. اگر دارای رژیم غذایی خاصی هستید نگران نباشید زیرا هتل منوی مخصوصی به شما ارائه می نماید. همچنین در قبال پرداخت هزینه، میز میوه، شیرینی و شکلات هم در دسترس است. امکانات هتل برای افراد ناتوان و استفاده نمایندگان از ویلچر بهینه شده تا بتوانند همانند افراد عادی اقامت دلپذیری را تجربه نمایند.

هتل آکواتک دارای باشگاه ورزشی بسیار مجهزی هم هست. در ضمن، سرسره های آبی استخر این هتل در کنار بخش اسپا هم دیگر مزایای آن هستند که مورد توجه مهمانان قرار می گیرند. گفتنی است که هتل آکواتک از لحاظ موقعیت مکانی هم در شرایط بسیار خوبی قرار گرفته است. فرودگاه بین المللی Zvartnots نزدیکترین فرودگاه ایروان به هتل Aquatek Resort Spa & Aquapark است.

منبع: گردشبان
انتشار: 16 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 1065

به "معرفی هتل آکواتک (Aquatek) ایروان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل آکواتک (Aquatek) ایروان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید