آشنایی با رستوران های ارزان پکن

به گزارش مجله پارمیسفان، پکن پایتخت چین، با بیش از 21.5 میلیون نفر سکنه یکی از پرجمعیت ترین شهرهای دنیا است. شهری با پیشینه تاریخی و فرهنگی کهن که هر سال گردشگران زیادی به آن سفر می نمایند. اما در کنار جاذبه های مشهور شهر غذاهای لذیذ و متفاوت که احتمالا تا به حال هرگز نخورده اید می تواند یکی از انگیزه های مهم سفر باشد. در شهری با این جمعیت انواع و اقسام رستوران ها با کلاس های قیمتی متفاوت پیدا می شوند. اگر به دنبال رستوران های ارزان پکن هستید با خبرنگاران همراه شوید تا بهترین هایشان را به شما معرفی کنیم.

آشنایی با رستوران های ارزان پکن

خیلی ها تا حرف از رستوران های تور چین می گردد یاد غذاهایی مانند سوسک، خرچنگ و مارمولک می افتند. اما با توجه به این تنوع غذایی اصلا نگران نباشید، حتما غذایی که مد نظرتان باشد را پیدا می کنید. آشپزی پکن تاثیرهای زیادی از آشپزی شاندونگ، غذاهای دربار سلطنتی و غذاهای حلال و اسلامی گرفته است. در سفر به پکن و چین می توانید تجربه ای بسیار خوشمزه و لذیذ از شکم گردی داشته باشید و بهترین غذاهای چینی را امتحان کنید. یادتان باشد که استفاده از گوشت جانداران مختلف در رستوران های چینی رایج است پس حتما قبل از سفارش دادن غذا این مورد را به گارسون متذکر شوید.

رستوران Bei 27 Hao پکن

رشته فرنگی لانژو یکی از محبوب ترین غذاهای شهر است و به دلیل سادگی طبخ تقریبا در هر رستورانی یافت می شوند. اما سوپ رشته فرنگی گوشت گاو این مورد از رستوران های ارزان پکن ارزش صبر کردن را دارد. رستورانی کوچک و زیبا که اغلب اوقات حسابی شلوغ است. منوی آن غذاهای لذیذ و متفاوت دیگری مانند saozi mian (نودل به همراه گوشت خورد شده و لوبیا خشک) و niangpi (رشته فرنگی ضخیم گندم طعم دار شده با کنجد و سس چیلی) را شامل می گردد.

در واقع این رستوران ارزان سرویس دهی عالی و سریعی دارد و بیشترین زمان انتظارتان برای خالی شدن میز خواهد بود. خوردن غذاهای لذیذ و خوشمزه آن قطعا ارزشش را خواهد داشت.

آدرس: San Li Tun Lu, , San Li Tun, , Chaoyang Qu , Beijing Shi, , 100000, China

وعده های غذایی: صبحانه، نهار و شام

فضا: خودمانی و سنتی

رستوران Shaxian Delicacies پکن

برای مسافران مالی چین امتحان کردن این مورد از فهرست رستوران های ارزان پکن یک گزینه قطعی است. مجموعه ای از رستوران های زنجیره ای که در سراسر شهر پکن، کشور چین و بسیاری از کشورهای جهان شعبه دارد. لوگوی آن نیز شبیه به بازیک معروف پک من است و بنابر این پیدا کردنش اصلا کار سختی نیست. در این رستوران غذاهای لذیذ با قیمت هایی باور نکردنی سرو می شوند. نودل با سس بادام زمینی که از پر طرفدارترین های آن ها است 6 یوآن (حدود 10 هزار تومن) قیمت دارد. سوپ نودل wonton (نوعی خوراکی پیچیدنی محبوب) نیز دقیقا با همین قیمت ارائه می گردد.

آدرس: Sha Xian Xiao Chi (Gong Men Kou Tou Tiao Dian) , Financial Street, , Xicheng Qu , Beijing Shi, , 100886, China

وعده های غذایی: نهار و شام

فضا: خودمانی

رستوران Taihexian پکن

غذاهای پکن به شدت تحت تأثیر غذاهای شاندونگ قرار گرفتند، که شرح می دهد چرا بسیاری از رستوران های شاندونگ در پایتخت وجود دارد. یکی از محبوب ترین رستوران های ارزان پکن Taihexian است که متخصص غذاهای دریایی شاندونگ همراه با غذاهای متفاوت و کلاسیکی مانند مرغ کبابی Dezhou می باشد. غذای شاندونگ برای استفاده زیادشان از چاشنی هایی مانند سیر، نمک و سرکه شناخته شده اند و البته با این حال عطر و طعم بسیار سبک تری نسبت به بسیاری از سبک های چینی دیگر دارند. پیشنهاد می کنیم غذاهای لذیذ این رستوران را برای آشانایی با طعم اصلی سفره های مدرن چین امتحان کنید.

این جا یک رستوران عالی برای علاقه مندان به غذاهای دریایی ارزان است. بسیاری از مسافران آن را انتخاب می نمایند و شامی به یاد ماندنی را میل خواهند کرد. ساعت کارس رستوران روزهای دوشنبه تا یکشنبه از ساعت 4:30 عصر تا 9:30 شب می باشد.

آدرس: 2 /F, 8 Anyuan, Anhuibeili, Huizhong Beilu, Chaoyang District Beijing, China

شماره تماس: 8613520258616+

رستوران Morning پکن

رشته فرنگی داغ خشک (یونانی) از Wuhan می آید و یک غذای صبحانه رایج برای چینی ها است. با این حال، در این مورد از رستوران های ارزان پکن صبحانه در پکن، می توانید رشته فرنگی داغ خشکتان را در هر ساعتی از روز به جز صبح ها بخورید. رستوران علی رغم نام بی ربطی که برایش انتخاب شده دکوری زیبا و متفاوت دارد که تضاد جالبی را با رشته فرنگی های تند آشپزخانه و دیگر غذاهای مختلف ووهان، از جمله سه غذای لذیذ پیچیده شده در توفو (sanxian doupi) شکل داده است. دو شعبه رستوران Morning در خیابان های Xidan و Dongzhimen قرار دارند.

آدرس: Chaoyang Qu , Beijing Shi, , 100027, China

شماره تماس: 861064159193+

وعده های غذایی: نهار و شام

فضا: خودمانی

رستوران Mr. Eels Love پکن

اخیرا این مورد از فهرست رستوران های ارزان پکن محبوبیت زیادی را کسب نموده و شهرت اصلی آن به خاطر غذاهای مشهور ژاپنی مانند unadon با قیمت های مناسب است برای خوردن همین غذاها در سایر رستوران های شهر باید بیش از 100 یوآن بپردازید. در این رستوران پیش غذاها و دسرهای لذیذ و متفاوت از جمله اگ رول، سوپ میسو و پودینک ساکورا نیز سرو می گردد.سر آشپز اصلی آن ژاپنی است و همه وعده های غذایی در آن سرو می گردد. چندین شعبه از آن در سراسر شهر پکن وجود دارد و در ساعت های شلوغ سرو شام سراسر آن ها پر از مشتری های گرسنه است. یکی از شعبه های معروف آن در مرکز خرید Xidan واقع شده است.

آدرس: Xi Dan Da Yue Cheng , Xi Dan, , Xicheng Qu , Beijing Shi, , 100021, China

رستوران Huguosi Snacks پکن

در پکن مکان برای امتحان کردن اسنک های لذیذ و در عین حال غرق شدن میان فرهنگ مردم محلی بهتر از این مورد لیست رستوران های ارزان پکن وجود ندارد. این اسنک بار محلی کار خود را از حدود یک قرن پیش شروع نموده است و در آن موقع غرفه های کنار خیابانی اسنک هایی مانند aiwowo (یک کیک برنجی شیرین)، lvdagunr (رول های برنجی پر شده با خمیر لوبیا قرمز) و wandouhuang (کیک آرد نخود) را می فروختند. امروز اما تبدیل به یک رستوران مشهور با ده ها شعبه در سطح شهر شده اند و بیش از 80 نوع اسنک لذیذ و متفاوت را می فروشند در واقع برای هر سلیقه ای انتخابی مناسب وجود دارد. پیشنهاد می کنیم زمان کافی را برای انتخاب اسنک مد نظرتان کنار بگذارید.

آدرس: 68 , Huguosi Street, , Xicheng Qu , Beijing Shi, , 100191, China

شماره تماس: 861066181705+

رستوران Green Tea پکن

یک رستوران عالی که منوی متنوعی دارد و با رفتن به آن می توانید بهترین غذاها و بهترین نوشیدنی ها را را نوش جان کنید. رستوران دوبار در روز فعالیت دارد و از مهمانانش پذیرایی می نماید. برای نهار ظهر تا عصر می توانید به آن مراجعه کنید و سپس بعد از چند ساعت استراحت مجددا فعالیت را از سر گرفته و تا اواخر شب شام سرو می نماید.

خود اهالی پکن هم وقتی می خواهند به رستورانی ارزان بروند این جا را انتخاب می نمایند. رستورانی که تخصصش طبخ غذاهای هانگژو است و ده ها شعبه در سراسر پکن دارد. غذای معروف آن ma po dofu را می توانید با تنها 8 یوآن (کم تر از 15 هزار تومان) خریداری کنید. البته دقت داشته باشید که منوی آن کاغذی است و همه به چینی نوشته شده است. با توجه به کیفیت و قیمتی که برای آن پرداخت می کنید ارزش سفارش شانسی را دارد.

آدرس: Chaoyang Qu , Beijing Shi, , 100000, China

شماره تماس: 861088957388+

رستوران Xiao Sushi پکن

این رستوران برای دو گروه بسیار عالی و مناسب است. یکی آن دسته از افراد که عاشق سوشی های ژاپنی هستند و دیگر برای آن دسته که عاشق دسرها و سالادهای سبزیجات هستند. با رفتن به این رستوران می توانید هم غذاهای عالی مخصوص گیاهخواران سفارش بدهید و هم غذاهای دریایی بی نظیر. این مورد از رستوران های ارزان پکن یکی از مکان های کوچک اما دنج شهر به حساب می آید که رفتن به آن حال و هوایتان را عوض می نماید.

در واقع به یاری این رستوران می توانید بدون خالی شدت جیبتان سوشی های تازه، لذیذ و متفاوت ژاپنی را در اماکن مختلف شهر امتحان کنید. تمامی شعب آن احساس راحتی بسیاری به شما می دهند. اگر چه بهترین انتخاب اینجا سوشی است اما اگر مایل باشید می توانید غذاهای دیگر را به همراه اسنک ها و دسرهای ژاپنی امتحان کنید. چیزهایی مثل چای سبز، دایفوکو و سیوید.

آدرس: 2 , Nanwei Road, , Xicheng Qu , Beijing Shi, , 100021, China

شماره تماس: 861052890998+

رستوران Tanch Studio پکن

این مورد از رستوران های ارزان پکن در ساختمانی قدیمی نزدیک 798 Art District واقع شده است و به طور همزمان تنها 10 نفر می توانند در آن غذا بخورند. علی رغم این فضای کوچک و دکور ساده کیفیت غذای بالا و قیمت مناسب باعث شده تا شکم گردان حرفه ای آن را انتخاب نمایند. از جمله غذاهایی که حتما باید امتحان کنید کوفته دریایی است. در واقع این جا محلی فوق العاده برای در کردن خستگی یک روز پر تنش است.

آدرس: Chaoyang , Beijing, , 100000, China

رستوران Suzuki Kitchen پکن

آشپزخانه Suzuki با تاسیس چندین شعبه به طور استراتژیک در اطراف ایستگاه های مترو و در اطراف ایستگاه های اتوبوس، یک انتخاب قابل اعتماد برای یک وعده غذایی دلچسب است. سرآشپز غذاهای کلاسیک ژاپنی از جمله curries، کاسه برنج و نودل را udon طبخ می نماید. محیط آرامش بخش این مورد از رستوران های ارزان پکن لحظاتی مملو از آرامش را به دور از هیاهوی این شهر شلوغ برایتان رقم می زند. گزینه های متنوعی برای خوردن چه به صورت تنها چه با جمعی از دوستان فراهم شده است.

آدرس: Ling Mu Shi Tang (Yang Mei Zhu Dian) , Xicheng Qu , Beijing Shi, , 100021, China

رستوران Xuanwu Xiaoyuan Shuanrou پکن

این مورد از رستوران های ارزان پکن در یک محله قدیمی و سنتی قرار گرفته و دقیقا رو به روی آن دروازه غربی باغ بزرگ قابل مشاهده است. باغی که در رمان معروف چینی ها به نام رؤیای تالار سرخ نیز توصیف شده است. (رویای تالار سرخ یا رویای خانه سرخ رمانی است نوشته کائو ژوکین، نویسنده چینی در قرن هجدهم می باشد. این کتاب از شاهکارهای ادبیات کلاسیک چین بشمار می آید که در زمان دودمان چینگ نوشته شده است.)

یک رستوران عالی و سنتی در پکن که بهترین غذاهای گرم را می توانید در آن سفارش بدهید و نوش جان کنید. رستورانی که یکی از بهترین مکان های پکن برای سفارش انواع سوپ ها به حساب می آید. رستورانی که غذاهایش را در ظروف قدیمی سرو می نماید. رستورانی که هم غذاهای گوشتی دارد و هم سوپ های گیاهی. در سفرتان به پکن اگر به دنبال یک مکان خاص برای نوش جان کردن وعده های غذایی تان هستید این رستوران قعا جزو پیشنهادات ما به شما واقع شده است. جایی که جیب تان را خالی نمی نماید و یک خاطره خوب از شهر چشم بادامی ها برایتان می سازد.

آدرس: 53 Nancaiyuan Street, Xicheng Beijing, China

شماره تماس: 8613501285228+

رستوران The wind chimes پکن

رستوران توسط 3 چینی که خارج از کشور درس خوانده اند و بعد برای زنده نگه داشتن طعم های چینی بازگشته اند تاسیس شده است و در نزدیکی محله شلوغ Nanluguxiang واقع شده است. یک رستوران عالی برای آنهایی که به دنبال نوشیدنی ها و غذاهای سنتی چینی هستند. رستورانی که با رفتن به آن حس و حال خوبی به شما منتقل می گردد. حس و حالی از سادگی و در عین حال دنج بودن و صمیمی بودن فضا کاملا روزتان را دگرگون می نماید.

با رفتن به این رستوران می توانید انواع غذاهای دریایی لذیذ و متفاوت را با قیمت مناسب سفارش بدهید. همچنین در منوی این رستوران غذاهایی که با برنج طبخ می شوند صندلی ویژه ای دارند. بنابراین اگر اهل غذاهای برنجی هستید حتما به این رستوران تشریف ببرید.

آدرس: 15 , Yuer Hutong, , Dongcheng Qu , Beijing Shi, , 100009, China

شماره تماس: 861064079779+

انتشار: 6 تیر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 178

به "آشنایی با رستوران های ارزان پکن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با رستوران های ارزان پکن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید