مرزهای استرالیا تا 4 ماه دیگر مسدود است

به گزارش مجله پارمیسفان، استرالیا به مدت دست کم سه تا چهار ماه آینده مرزهای بین المللی اش را به منظور جلوگیری از شیوع هرچه بیشتر کرونا در این کشور بسته نگه می دارد.

مرزهای استرالیا تا 4 ماه دیگر مسدود است

به گزارش روز یکشنبه شبکه تلویزیون ای بی سی استرالیا، برندن مورفی مقام ارشد بخش پزشکی استرالیا گفت که محدودیت های مرزی احتمالا آخرین تمدیدی خواهد بود که لغو می گردد و حتی در صورت کاهش مقررات دیگر، برجا می ماند.

وی اضافه نمود: شرایط بین المللی اکنون به نحوی است که کاهش تمهیدات مرزی، اقدامی بسیار مخاطره آمیز است.

استرالیا درپی ثابت نگه داشتن شمار مبتلایان به کرونا در کمتر از یک درصد برای یازده روز پیاپی، در مقایسه با همتایان بین المللی اش موفقیت بیشتری در زمینه مقابله با بیماری کووید - 19 به دست آورده، نظر به اینکه شمار مبتلایان به کرونا در ایتالیا، فرانسه و همچنین سنگاپور بار دیگر افزایش یافته است.

دولت استرالیا گفت که قرنطینه به کاهش پایدار موارد ابتلا به کرونا در این کشور منتهی شده است.کانبرا درعین حال هشدار داد که محدودیت های اعمال شده برای دست کم سه هفته آینده کاهش نخواهد یافت.

طبق مقررات معین شده در استرالیا، مردم این کشور باید به جز در موارد استثنایی همچون خریدهای ضروری، مراجعات پزشکی، حضور در مدارس، محل کار و ورزش، در خانه بمانند. در بسیاری از ایالت های استرالیا، تجمعات به استثنای اعضای خانواده، به 2 نفر محدود شده است.

رستوران ها، سالن های ورزشی و سینماهای استرالیا بسته است و به نوعی بخش های اقتصاد این کشور از کار افتاده است. با این وجود، به عنوان اولین نشانه ها از کاهش محدودیت ها، ساحل معروف سیدنی از این هفته برای شنا و موج سواری، فعالیت خود را از سر می گیرد. دولت استرالیا یک ماه پیش درپی سرخوردگی از بی توجهی مردم به فاصله گذاری اجتماعی، این ساحل را مسدود کرد.،ایرنا

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 6 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 1019

به "مرزهای استرالیا تا 4 ماه دیگر مسدود است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرزهای استرالیا تا 4 ماه دیگر مسدود است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید