مدرسه مجازی برای دانش آموزان دبیرستانی بلوچ تاسیس شد ، 1300 دانش آموز را تحت پوشش قرار دادیم

به گزارش مجله پارمیسفان، یکی از فعالان دانشجویی و عدالتخواه کشور از تاسیس مدرسه مجازی برای دانش آموزان دبیرستانی بلوچ اطلاع داد و گفت: در این طرح 1300 دانش آموز را تحت پوشش خود قرار دادیم.

مدرسه مجازی برای دانش آموزان دبیرستانی بلوچ تاسیس شد ، 1300 دانش آموز را تحت پوشش قرار دادیم

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مهاجرت به استرالیا برای تحصیل هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

میثم نهنگی، از فعالین دانشجویی و عدالتخواه در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران از ایجاد یک مدرسه مجازی برای دانش آموزان سیستان و بلوچستان اطلاع داد و گفت: بعد از سیلی که اواخر سال 98 استان سیستان و بلوچستان را گرفت سیستم آموزشی بدتر از قبل شد و در کرونا اوج گرفت.

نهنگی اضافه نمود: حتی طرح به اصطلاح شاد نتوانست دوایی برای درد دانش آموزان سیستانی باشد بنابراین تصمیم گرفتیم با سرعت عمل یک مدرسه مجازی برای بچه ها تاسیس کنیم و 1300 دانش آموز را پوشش دادیم.

این فعال دانشگاهی اضافه نمود: فیلم تدریس را برای دانش آموزان نهم، دهم و یازدهم رشته های ریاضی، تجربی و انسانی به وسیله واتساپ ارسال می کردیم. در نقاطی که سرعت اینترنت ضعیف بود جزوات را می فرستادیم و حتی در بعضی شهر ها و روستا ها که به هیچ عنوان راه دسترسی نداشت بعضی از دبیران کلاس های درس را تشکیل دادند تا دانش آموزان عقب نمانند.

وی یادآور شد: فنوج، زاهدان و کنارک و ... را پوشش دادیم. گروه مشاوره ای را رتبه های برتر دانشگاه تهران تشکیل و کنکوری ها را آماده برای آزمون کردیم.

نهنگی گفت: برای ترم تابستانی به دنبال خیرین هستیم که بتوانیم آموزش را از سر بگیریم و در نظر داریم تا فضای کار را برای نوجوانان فراهم کنیم. تعداد زیادی از دانش آموزان با تلفن همراه والدین خود به مطالب دسترسی داشتند و عده ای آنتن در روز برای وصل شدن به کلاس نداشتند. بعضی روز ها به کار کردن مشغول بودند تا پول خرید بسته های اینترنتی را به دست بیاورند. امیدواریم بتوانیم بخشی از مسائل بچه ها و نوجوانان سیستان و بلوچستان مرتفع کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 1121

به "مدرسه مجازی برای دانش آموزان دبیرستانی بلوچ تاسیس شد ، 1300 دانش آموز را تحت پوشش قرار دادیم" امتیاز دهید

3 کاربر به "مدرسه مجازی برای دانش آموزان دبیرستانی بلوچ تاسیس شد ، 1300 دانش آموز را تحت پوشش قرار دادیم" امتیاز داده اند | 3.7 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدرسه مجازی برای دانش آموزان دبیرستانی بلوچ تاسیس شد ، 1300 دانش آموز را تحت پوشش قرار دادیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید