لطف کی روش به پرسپولیس ، استراحت اجباری برای کمال و شجاع

به گزارش مجله پارمیسفان، در این وقفه دو ماهه ای که به خاطر برگزاری جام ملت ها در لیگ برتر به وجود آمده، کمال و شجاع این شانس را دارند که با استراحت و درمان، با آمادگی بیشتر نیم فصل دوم را شروع نمایند.

لطف کی روش به پرسپولیس ، استراحت اجباری برای کمال و شجاع

شجاع خلیل زاده نیم فصلی فوق العاده را پشت سر گذاشت و با نشان دادن کیفیت بالای خود چه در کارهای دفاعی و چه در فاز تهاجمی، تمجید کارشناسان و منتقدان را برانگیخت. با این حال مثل چند سال گذشته جایی در فهرست تیم ملی نداشت که به نظر می رسد دلیلش مصاحبه های تند چند سال قبل او علیه کارلوس کی روش بوده است.

کمال کامیابی نیا هم یکی دیگر از بازیکنان شایسته پرسپولیس بود که پس حضوری نصفه و نیمه در اردوهای گذشته تیم ملی، جام ملت ها را از دست داد. اتفاقی که قطعا خوشایند آنها نبوده اما واقعیت این است که هر دو پس از مصدومیت های مزمن و مداوم احتیاج به استراحت داشتند. کمال که با مشکل مزمن دررفتگی کتف روبرو است، برای درمان دائمی این مصدومیت باید تن به عمل جراحی بدهد که شاید در نیم فصل این اتفاق بیفتد.

شجاع خلیل زاده هم تقریباً تمام نیم فصل نخست را با مصدومیت و درد شدید در ناحیه کمر و گردن بازی کرد. حتی برانکو در نشست خبری پس از بازی با سپاهان تاکید نمود که در تمرینات پیش از بازی، محسن ربیع خواه هم با نفرات اصلی گرم نموده تا اگر شجاع نرسید، به جای او به میدان برود.

حالا اما در این وقفه دو ماهه ای که به خاطر برگزاری جام ملت ها در لیگ برتر به وجود آمده، کمال و شجاع این شانس را دارند که با استراحت و درمان، با آمادگی بیشتر نیم فصل دوم را شروع نمایند.

2 - 220

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 20 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 116

به "لطف کی روش به پرسپولیس ، استراحت اجباری برای کمال و شجاع" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لطف کی روش به پرسپولیس ، استراحت اجباری برای کمال و شجاع"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید