تلگراف هلند: ایران، کره و ژاپن مدعیان قهرمانی، جهانبخش ستاره جام

به گزارش مجله پارمیسفان، سایت تلگراف هلند به آنالیز تیم های آسیایی حاضر در جام ملت ها پرداخت و پیشبینی کرد که علیرضا جهانبخش در این دوره بدرخشد.

تلگراف هلند: ایران، کره و ژاپن مدعیان قهرمانی، جهانبخش ستاره جام

به گزارش خبرنگاران وبه نقل از تلگراف، جام ملت های آسیا در حالی از امروز شنبه آغاز می گردد که می توان از تیم های ایران، کره جنوبی و ژاپن به عنوان تیم های مدعی نام برد که امیدوار به درخشش هستند.

تیم ملی فوتبال ایران در حالی در این دوره بازی خواهد نمود که علیرضا جهانبخش ستاره این تیم است. بازیکن 19 میلیون یورویی فصل قبل آلکمار در لیگ برتر انگلیس بازی می نماید. البته کارلوس کی روش عنوان نموده است که جهانبخش به احتمال زیادی در بازی برابر یمن غایب خواهد بود ولی تیم پزشکی کوشش زیادی می نمایند که به موقع این بازیکن آماده گردد و بتواند تیم ملی ایران را همراهی کند.

همچنین رضا قوچان نژاد ستاره نام آشنای دیگر تیم ملی ایران در این دوره غایب است. قوچان نژاد بعد از جام جهانی روسیه تصمیم گرفت تا از تیم ملی کشورش خداحافظی کند.

البته ایران تنها مدعی قهرمانی در این دوره نیست و تیم های مثل کره جنوبی و ژاپن نیز هستند که با بازیکنان خوبی که در اختیار دارند، از مدعیان قهرمانی در جام ملت های آسیا هستند. مهمترین بازیکن این دوره را می توان سون هیونگ مین دانست که در ترکیب تیم ملی کره جنوبی به میدان خواهد رفت. او در تیم تاتنهام بازی می نماید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 124

به "تلگراف هلند: ایران، کره و ژاپن مدعیان قهرمانی، جهانبخش ستاره جام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تلگراف هلند: ایران، کره و ژاپن مدعیان قهرمانی، جهانبخش ستاره جام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید