لباس سراسر جذب ساره بیات بدون روسری !

به گزارش مجله پارمیسفان، ساره بیات بازیگر حرفه ای و بی حاشیه سینما و تلویزیون با لباس بسیار زیبای سوارکاری کنار دوستانش عکسی به اشتراک گذاشته است.

لباس سراسر جذب ساره بیات بدون روسری !

ساره بیات سوار کاری حرفه ای است. ساره بیات مجرد است. ساره بیات در فیم دل ایفای نقش نموده است.ساره بیات بیشتر نقش های خود را با محمدرضا گلزار بازی نموده است. ساره بیات از زیباترین بازیگران ایرانی است.

ساره بیات در روز 14 مهر 1358 در مشهد به جهان آمد. او فارغ التحصیل لیسانس هنر و دوره دیده مؤسسه کارنامه می باشد که از 22 سالگی وارد تئاتر شد و از سال 1384 با سریال یک مشت پرعقاب جلوی دوربین رفت. پدر و مادرش مخالف ورودش به عرصه بازیگری بودند به همین علت به صورت پنهانی رشته دانشگاهی اش را هنر انتخاب کرد تا یواشکی وارد بازیگری گردد.

همسر ساره بیات علیرضا افکاری و در سال 99 ازدواج خود را رسما اعلام کردند.

علیرضا افکاری همسر ساره بیات کیست؟

علیرضا افکاری موزیسین و نوازنده ایرانی متولد 22 شهریور 1356 در اصفهان است. او آهنگساز و تنظیم کننده آهنگ اهل ایران در سبک پاپ و سنتی است که از سال 1380 به طور حرفه ای وارد آهنگسازی شده است.

ساره بیات فارغ التحصیل صنایع فرش و سفیر صنایع دستی است. او که دارای مدرک بازیگری از مؤسسه کارنامه است بازیگری تئاتر، تلویزیون و سینما را از سال 1379 شروع کرد. ساره بیات علاوه بر بازیگری، طراحی لباس و نقاشی نیز انجام می دهد. او با بازی در فیلم مقلد شیطان وارد سینما شد. بیات در سال 1389 برای بازی در فیلم جدایی نادر از سیمین انتخاب شد و در ادامه نیز، خود جایزهٔ برترین بازیگر نقش مکمل زن انجمن منتقدان فیلم لندن و به همراه لیلا حاتمی، سارینا فرهادی و کیمیا حسینی خرس نقره ای برترین بازیگر زن جشنواره فیلم برلین را دریافت کرد. وی در سال 1396 جایزه برترین بازیگر زن جشنواره حافظ برای سریال عاشقانه دریافت کرد.

منبع:دلگرم

منبع: رکنا
انتشار: 12 اسفند 1400 بروزرسانی: 12 اسفند 1400 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 2003

به "لباس سراسر جذب ساره بیات بدون روسری !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لباس سراسر جذب ساره بیات بدون روسری !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید