تور آلمان ارزان: جشن ها و فستیوال های سالیانه مونیخ

به گزارش مجله پارمیسفان، آلمان با پیشینه کهن خود, زبان زد همه مردم دنیا است. شاید بیشتر مردم براین باورند که آلمانی ها مردمانی جدی, بدون شوخی و منظبط هستند ولی باید به شما بگویم که کاملا عقیده ای نادرست است. کشور آلمان هرساله پذیرای بیش از 30 میلیون مسافر به کشور خود است که بیشتر مسافران بخاطر فستیوال های مونیخ به این کشور سفر می نمایند تا از این جشنواره ها تماشا نمایند. پس ما برای آشنایی بیشتر شما با این جشن های سالیانه مونیخ در ادامه مطلب به آن ها اشاره می کنیم.

تور آلمان ارزان: جشن ها و فستیوال های سالیانه مونیخ

با تور آلمان ارزان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

در کشور آلمان بیشتر از 10000 نوع فستیوال و جشن های سالیانه مجذوب نماینده و متفاوت برای تمام سنین و سلیقه ها برگزارمی گردد. بخاطرهمین بیشتر گردشگران از سر تا سر دنیا با گرفتن ویزای توریستی آلمان و سفر به این کشور، در جشن های سالیانه مونیخ شرکت می نمایند.

معرفی فستیوال های مونیخ

جشنواره بین المللی فیلم برلین

هرساله در ماه فوریه، شهر برلین پذیرای بازیگران ,افراد هنرمند ومشهور سینمایی ازسراسر دنیا است و فرش قرمز خود را برای میزبانی از مهمنان ویژه خود پهن می نماید از مهم ترین برنامه های این فستیوال می توان به نمایش بیش از 400 فیلم از سراسر دنیا در سالن های نمایش تاریخی، برگزاری میهمانی ها و رویدادهای ویژه اشاره نمود. فستیوال فیلم برلین همچون جشنواره فیلم کن و ونیز اهمیت بالایی در بین مردم اروپا دارد.

کارناوال

فستیوال کارناوال ملقب به(فصل پنجم) یکی دیگر از جشن های سالیانه مونیخ است که همراه با رژه ای بزرگ موسوم به (رژه دوشنبه رُز) برگزار می گردد. در این رژه پوشیدن لباس های رنگارنگ و ماسک های عجیب مردم و گروه های موسیقی و پایکوبیندگان, سراسر خیابان های آلمان را به اشغال خود درمی آورند. کارناوال در سراسر این کشور جشن گرفته می گردد، اما مرکز این جشن ها در شهرهای کلن، دوسلدورف، مونستر و ماینتس است.

روز کارگر

هرساله در روز کارگر درشهر برلین شاهد صحنه جنگ بین تظاهرات نمایندگان چپ گرا و نیروی پلیس آلمان هستیم. سیاستمداران این شهر در کوشش هستند که این صحنه درگیری را به یک جشن تبدیل نمایند و خوشبختانه تقریبا پیروز بیش از 16 بلوک در منطقه کروزبرگ شده اند. هرساله در اول ماه خیابان ها به روی خودروها بسته می شوند. و تبدیل به عرصه هنرنمایی گروه های موسیقی می شوند. به علاوه، همسایه ها نیز اقدام به پخش کردن خوراکی های لذیذی در خیابان ها می نمایند.

روز کارگر در استان باواریا, همراه با خوراکی, انواع نوشیدنی نیز سرو می گردد. مردم در دهکده های زیبای این استان اقدام به ساخت یک تیرک آراسته شده با گل می نمایند و به این ترتیب به استقبال ماه های گرم تر سال می فرایند.

فستیوال راین درشعله

فستیوال راین یکی دیگر از جشن های سالیانه مونیخ است که شما با تماشا رود راین, مجذوب زیبایی بکر آن می شوید. این فستیوال همراه با هزاران فشفشه، آتش بازی های حیرت انگیز و قایق های بخار چراغانی شده رود راین، کرانه ها و قلعه های اطراف آن است. این جشن زیبا و هیجانی در آخر هفته های دو ماه می و سپتامبر برگزار می گردد.

کارناوال فرهنگ ها

برلین یکی از شهرهایی است که کارناوال های مخصوص به خود را در فصل گرمای تابستان دارد. که یکی از این کارناوال ها کارناوال فرهنگ ها است. این فستیوال رنگارنگ, سالانه پذیرای بیش از 1.5 میلیون بازتماشاماینده است. مردم آلمان برای بزرگداشت چند فرهنگی مرکز آلمان، راهی این فستیوال خیابانی 4روزه می شوند. مهمانان می توانند در طی این فستیوال از خوراکی ها و نوشیدنی های مختلف، شرکت در میهمانی ها و تماشای یک رژه خیابانی همراه با خوانندگان و پایکوبیندگانی از 70 کشور مختلف لذت ببرند.

جشن اکتبر

یکی از مهم ترین فستیوال های مونیخ, جشن اکتبر است که در استان باواریا برگزار می گردد. هرساله در ماه های سپتامبر و اکتبر بیش از 6 میلیون تماشاچی از همه کشورها راهی شهر زیبای مونیخ می شوند. در این جشنواره غذاهای سنتی باوارایا برای شرکت نمایندگان سرو می گردد تا آن ها ازطعم لذیذ غذاها و نوشیدنی های محلی لذت ببرند. بازتماشامایندگان می توانند در این جشن بزرگ شاهد رژه های رنگارنگ فراوان، کنسرت های روباز و تفریحات متنوع و شاد باشند.

فستیوال باخ

این فستیوال معروف دنیای در لایپزیک، هرساله به جهت بزرگداشت مشهورترین شهفرایند این شهر، یوهان سباستین باخ، برگزار می گردد. هنرمندان محبوب و معروف از سراسر دنیا, شاهکارهای کلاسیک باخ را در مکان های تاریخی مانند کلیسای توماس اجرا می نمایند؛ کلیسایی که باخ بمدت 27 سال در آن کانتور مذهبی بوده است.

فستیوال کدوتنبل

یکی دیگر از جشن های سالیانه مونیخ, فستیوال کدو تنبل است که هر ساله در فصل پاییز در خارج از شهراشتوتگارت برگزار می گردد. این فستیوال در زمین های قلعه تماشایی لودویگسبورگ برگزار شده و در آن بیش از 450000 کدوتنبل به نمایش درمی آیند. مهمانان می توانند نمایش های باورنکردنی از کدوتنبل، رویدادهایی مانند مسابقه قایق سواری با کدوتنبل و غذاهای تهیه شده از کدوتنبل را تجربه نمایند و از این فستیوال دنیای لذت ببرند.

فستیوال باله

یکی دیگر از فستیوال های مونیخ فستیوال باله است که یکی از شلوغ ترین زمان های سال برای گروه باله استان باواریا است. این گروه باله همراه با دیگر گروه های بین المللی باله در این فستیوال یک هفته در اوایل ماه آوریل،شرکت نموده و اقدام به برگزاری اجراهای متعدد می نمایند. این اجراها به وسیله برخی از مدرن ترین و هنرمندترین طراحان پایکوبی دنیا, خلق شده و بیشتر آثار معاصر, فقط برای این جشنواره ساخته می شوند.

فستیوال باله مونیخ به یکی از مهم ترین و شناخته شده ترین اتفاق های روز دنیا تبدیل شده است. بازتماشامایندگان زیادی را از سراسر قاره و دنیا به سوی خود جذب می نماید. در مدت برگزاری این فستیوال, گروه های مهمان و پایکوبیندگان حرفه ای از سراسر دنیا بر روی صحنه حاضر شده و یکی از برترین اجراهای خود را به دید تماشاچی ها تقدیم می نمایند.

منبع: دلتابان
انتشار: 15 دی 1400 بروزرسانی: 15 دی 1400 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 1942

به "تور آلمان ارزان: جشن ها و فستیوال های سالیانه مونیخ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آلمان ارزان: جشن ها و فستیوال های سالیانه مونیخ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید