قرار شام سه نفره مسی، سوارز و گریزمان برای ارتباط بهتر

به گزارش مجله پارمیسفان، آنتوان گریزمان فاش کرد که با لیونل مسی و لوییس سوارز قرار های شام داشته اند تا بتوانند ارتباط خود با یکدیگر را بهتر از قبل کنند.

قرار شام سه نفره مسی، سوارز و گریزمان برای ارتباط بهتر

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، مهاجم تیم ملی فرانسه تابستان امسال و پس از کش و قوس های فراوان خاتمه از اتلتیکو مادرید جدا شده و به بارسلونا پیوست، اما شروع خوب و آسانی در این تیم نداشت و هنوز در تلاش است که شرایط خود را با شناخت بهتر از هم تیمی هایش در زمین بهبود ببخشد. لوییس سوارز و لیونل مسی مدتهاست که بیرون از زمین ارتباط بسیار خوبی با یکدیگر دارند و گریزمان نیز سعی می کند که جایگاه خود را در کنار این بازیکنان مشخص کند.

او در مصاحبه با سایت رسمی فیفا درباره شرایط جدید گفت: من واقعا خجالتی هستم و در صحبت با مردم خیلی خوب نیستم. من از آن دست افرادی نیستم که بتوانم مکالمات را شروع کنم. اما لیونل، لوییس و من در حال شناخت بهتر از یکدیگر هستیم و قرار های شام با یکدیگر داشته ایم. رابطه ما در طول زمان بهتر می شود و مشخص است که اتفاقاتی کهر خ. می دهد باعث می شود در زمین احساس راحتی بیشتری داشته باشیم.

گریزمان همچنین درباره توانایی های لیونل مسی در زمین فوتبال گفت: ما تا 40 سال آینده بازیکنی شبیه به او نخواهیم دید. کاری که او در زمین بازی انجام می دهد، باورنکردنی است. دیدن بازی او از نزدیک یک افتخار و لذت است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 649

به "قرار شام سه نفره مسی، سوارز و گریزمان برای ارتباط بهتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرار شام سه نفره مسی، سوارز و گریزمان برای ارتباط بهتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید