مورینیو: منچسترسیتی می تواند در یک هفته 4 بازی باکیفیت انجام دهد، رقابتی بین من و گواردیولا وجود ندارد!

به گزارش مجله پارمیسفان، ژوزه مورینیو ادعا کرد هیچ رقابتی بین او و سرمربی مشهور تیم فوتبال منچسترسیتی وجود ندارد.

مورینیو: منچسترسیتی می تواند در یک هفته 4 بازی باکیفیت انجام دهد، رقابتی بین من و گواردیولا وجود ندارد!

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در انگلیس رایگان هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران، ژوزه مورینیو در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل منچسترسیتی در چارچوب هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر انگلیس بر آمادگی شاگردانش برای پیروزیت در این بازی تاکید نمود.

سرمربی تیم فوتبال تاتنهام ابتدا گفت: از عملکرد باشگاه در فصل جابجایی زمستانی شادمان هستم. بهتر بود یک مهاجم جذب کنیم تا تیمی متوازن داشته باشیم که بتواند مقابل رقبای بزرگ در 3 جام مختلف رو به رو گردد. استیون برخواین در حال حاضر برای ما مفید است اما برای آینده ما هم خوب خواهد بود و همچنین برای مسیری که می خواهیم طی کنیم هم بسیار خوب و کاربردی نشان می دهد. با توجه به دشواری های بازار جابجایی ژانویه، پیدا کردن یک مهاجم نه تنها برای حل مسائل فعلی، بلکه برای آینده تیم نیز بسیار خوب است. انتظاری برای انجام خریدهای بیشتر ندارم. پنجره جابجاییی همچنان باز است و هر اتفاقی می تواند رخ دهد اما انتظار ندارم اتفاقی بیفتد.غیر ممکن برای ما غیر ممکن است و همه برای انجام همین کار در این باشگاه حضور داریم.

مورینیو درباره رقابت با پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی اضافه کرد: هیچ رقابتی با گواردیولا وجود ندارد. من و پپ به مدت 3 سال در یک طرف جنگیدیم و در یک باشگاه باهم کار می کردیم و هر روز و به مدت 3 سال فضای کاری مشترکی با یکدیگر داشتیم. به یاد دارم رقابت ما بیشتر در تقابل بارسلونا و رئال مادرید، اینتر و بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا و منچستریونایتد و سیتی در لیگ برتر انگلیس بود.حالا رقابت میان تاتنهام و سیتی است، نه ژوزه و پپ! فصل جدیدی برای ما شروع شده زیرا این اولین بار است که مسابقه میان تاتنهام با منچسترسیتی با حضور ما برگزار می گردد. خواستار برنده شدن در این بازی هستم. به امتیاز این بازی احتیاج داریم.

درحالی که تاتنهام بعد از بازی با ساوتهمپتون در جام حذفی، بازی دیگری را نداشت اما سیتی چهارشنبه شب به مصاف منچستریونایتد رفت که همین عامل باعث استراحت بیشتر برای شاگردان مورینیو خواهد شد. مورینیو در این باره گفت:هفته خوبی برای ما بود. ذهنیت بسیار بسیار مهم است. خوشبختانه ما برای بازی با منچسترسیتی یک یا 2 روز فرصت بیشتری برای استراحت داریم اما به نظر من اینکه منچسترسیتی پیروز شد به فینال جام اتحادیه صعود کند، همه چیز را جبران می نماید.آن ها 20 بازیکن با کیفیتی یکسان را دارند. به نظر من می توانند در هفته 4 مسابقه را با کیفیتی یکسان پشت سر بگذارند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 827

به "مورینیو: منچسترسیتی می تواند در یک هفته 4 بازی باکیفیت انجام دهد، رقابتی بین من و گواردیولا وجود ندارد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مورینیو: منچسترسیتی می تواند در یک هفته 4 بازی باکیفیت انجام دهد، رقابتی بین من و گواردیولا وجود ندارد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید