فرهاد مجیدی برترین گلزن استقلال به تراکتور

به گزارش مجله پارمیسفان، به گزارش خبرنگاران، یکی از مسابقات مهم هفته بیست و ششم رقابتهای لیگ برتر، ملاقات تیم های استقلال و تراکتور است که سه شنبه در تهران برگزار می گردد.

فرهاد مجیدی برترین گلزن استقلال به تراکتور

جهت دریافت مشاوره خدمات قیمت چاپ تراکت از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

استقلال و تراکتور دیدارهای زیادی در چارچوب جام های مختلف برگزار کردند که جمع آنها 43 بازی است. در مجموع این 43 بازی استقلال 65 و تراکتور 44 بار گلزنی نموده اند تا مجموع گل های رد و بدل شده در بازهای این دو تیم به 111 برسد.

فرهاد مجیدی سرمربی امروز و کاپیتان پیشین آبی پوشان با 8 گل، برترین گلزن استقلال مقابل تراکتور است و بعد از او هم علیرضا اکبرپور به همراه شیخ دیاباته هر کدام با 5 گل در رده بعدی هستند. مجیدی 3 بار در لیگ برتر و 5 بار هم در مسابقات لیگ آزادگان دروازه تراکتور را باز نموده تا با 8 گل برترین گلزن آبی پوشان به این تیم باشد.

مجیدی اولین بار در دیداری که در تاریخ 78/2/23 برگزار گردید برای آبی پوشان گلزنی کرد که استقلال در آن بازی با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی رسید. سیروس دین محمدی و علی موسوی دیگر گلزنان استقلال در آن بازی بودند و برای تراکتور هم کوروش برمک و داود حسینی گلزنی کردند.

آخرین گل مجیدی به تراکتور هم در روز 90/6/18 و در دیداری که استقلال با نتیجه 3 بر 2 در استادیوم آزادی باخت به ثمر رسید. در آن بازی مجتبی جباری دیگر گل آبی پوشان را به ثمر رساند و برای تراکتور محسن حسینی، احمد آل نعمه و فلاویو لوپز گلزنی کردند.

تصویری از شادی گل فرهاد مجیدی بعد از گلزنی به تراکتور

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 تیر 1400 بروزرسانی: 25 تیر 1400 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 1727

به "فرهاد مجیدی برترین گلزن استقلال به تراکتور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرهاد مجیدی برترین گلزن استقلال به تراکتور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید