ضرورت استفاده از ظرفیت سرای محلات در جهت پیشبرد برنامه های حوزه اجتماعی و فرهنگی

به گزارش مجله پارمیسفان، حق شناس گفت:سرای محلات فرصت مناسبی در جهت پیشبرد اهداف و برنامه های حوزه اجتماعی و فرهنگی هستند.

ضرورت استفاده از ظرفیت سرای محلات در جهت پیشبرد برنامه های حوزه اجتماعی و فرهنگی

به گزارش ، نشست هم اندیشی مدیران ستادی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی در چهارمین روز از فروردین 99 با حضور معاون امور اجتماعی و فرهنگ و مدیران کل ستادی و تماس تلفنی با محمدجواد حق شناس رییس کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد.

حق شناس ضمن تشکر از مدیران در همکاری با صدا و سیما و شبکه تهران در برنامه ریزی جهت پخش برنامه ها و مسابقات سرگرم کننده در شرایط قرنطینه بیان نمود: در این شرایط که تاکید بر در خانه ماندن مردم داریم نباید از ظرفیت شبکه سلامت در حوزه اجتماعی غافل شویم همچنین ضمن آنکه سرای محلات نیز به دلیل داشتن نزدیک ترین سطح ارتباط با شهفرایندان فرصت مناسبی در جهت پیشبرد اهداف و برنامه های حوزه اجتماعی و فرهنگی هستند.

رییس کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران این بحران را صرفا بحران پزشکی ندانست و تاکید کرد: بحرانی که امروز متوجه کشور و همه جهان شده است تاثیرات بسیاری در ابعاد مختلف از جمله اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و ... دارد که مردم به دلیل فشار های موجود متوجه آن نیستند و بخش گسترده ای از این بحران ها پس از انتها یافتن این ویروس نمایان می شود.

رئیس کمیسیون اجتماعی شورای شهر در انتها با تاکید بر لزوم مستندسازی تمامی برنامه ها و وقایع حوزه اجتماعی بر ادامه فرایند نظرسنجی های معاونت امور اجتماعی و فرهنگی در جهت نمایان شدن جهت حوزه اجتماعی براساس نیاز مردم در شرایط کنونی جامعه تاکید کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 22 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 924

به "ضرورت استفاده از ظرفیت سرای محلات در جهت پیشبرد برنامه های حوزه اجتماعی و فرهنگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرورت استفاده از ظرفیت سرای محلات در جهت پیشبرد برنامه های حوزه اجتماعی و فرهنگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید