شیائومی صندلی اپل را در بازار موبایل اروپا تصاحب کرد

به گزارش مجله پارمیسفان، تمام گزارش های مربوط به عملکرد سازندگان گوشی های هوشمند در سه ماهه نخست 2021 خبر از عملکرد عالی شیائومی می دهند. بر اساس این گزارش ها، شیائومی در آینده نزدیک در بازار جهانی موبایل شرکت اپل را پشت سر می گذارد. حالا در گزارش یکی از شرکت ها آمده که شیائومی پیروز به پشت سر گذاشتن اپل در بازار موبایل اروپا شده است.

شیائومی صندلی اپل را در بازار موبایل اروپا تصاحب کرد

بر اساس این گزارش که از طرف شرکت مشهور Canalys منتشر شده، شیائومی با عبور از اپل پیروز به تصاحب مقام دوم بازار موبایل اروپا شده است. به طور تعیین، سهم بازار شیائومی در این منطقه به 23 درصد رسیده و اپل با داشتن سهم بازار 19 درصدی به مقام سوم سقوط نموده است. بر اساس آنالیز های اجرا شده، شیائومی نسبت به سال گذشته در این بازار با رشد 85 درصدی روبرو شده ولی رشد اپل فقط 22 درصد بوده است.

باید خاطرنشان کنیم شیائومی در بازار موبایل اروپا سابقه زیادی ندارد ولی به لطف فروش گوشی های مقرون به صرفه، توجه زیادی را جلب نموده است. در این میان، سابقه اپل در بازار اروپا به بیش از یک دهه می رسد و این شرکت عمدتا در بخش گوشی های پرچم دار فعالیت دارد. اما در هر صورت این یک پیروزیت مهم برای شیائومی محسوب می گردد زیرا اروپا یکی از مهم ترین بازارهای موبایل دنیا است. با توجه به اینکه این شرکت چینی به تازگی توجه بیشتری به گوشی های پرچم دار نشان داده، باید ببینیم این رویکرد چه نتایجی برای شیائومی در پی خواهد داشت.

البته در بازار غرب اروپا، شیائومی کماکان در رتبه سوم واقع شده است و این نشان می دهد که بخش بزرگی از کاربران این شرکت در اروپای شرقی زندگی می نمایند. از دیگر نکات قابل توجه این آمار، سقوط آزاد هواوی در این بازار است. سهم بازار گوشی های هواوی در اروپا با کاهش 81 درصدی به فقط 3 درصد رسیده و در این میان اوپو با رشد 153 درصدی توانسته رتبه چهارم این بازار را از آن خود کند و جلوتر از هواوی قرار بگیرد.

به نظر شما آیا شیائومی می تواند با عبور از سامسونگ در مقام اول بازار اروپا قرار بگیرد؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با ما و دیگران در میان بگذارید.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 11 خرداد 1400 بروزرسانی: 11 خرداد 1400 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 1656

به "شیائومی صندلی اپل را در بازار موبایل اروپا تصاحب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی صندلی اپل را در بازار موبایل اروپا تصاحب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید