شکست سنگین نایب قهرمان دنیا از ایران برابر کشتی گیر ژاپنی ، پیروزی قاطع دو کشتی گیر ایران در قهرمانی آسیا

به گزارش مجله پارمیسفان، نماینده سبک وزن کشتی آزاد ایران با ارائه نمایشی ضعیف در دور نخست رقابت های قهرمانی آسیا تن به شکست داد.

شکست سنگین نایب قهرمان دنیا از ایران برابر کشتی گیر ژاپنی ، پیروزی قاطع دو کشتی گیر ایران در قهرمانی آسیا

به گزارش خبرنگاران در شروع رقابت های 5 وزن نخست کشتی آزاد قهرمانی آسیا در آستانه قزاقستان، علیرضا سرلک نماینده وزن 57 کیلوگرم ایران و دارنده مدال نقره دنیا در دور نخست با نتیجه 12 بر 1 مغلوب ریکوتو آرای از ژاپن شد و با توجه به شکست این کشتی گیر ژاپنی در دور بعد، سرلک خیلی زود از دور رقابت ها حذف شد.

در وزن 65 کیلوگرم رحمان عموزاد پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 6 بر صفر سنجر مختار از قزاقستان را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

در وزن 70 کیلوگرم مرتضی قیاسی در دور نخست با توجه به حاضر نشدن عنایت اولله از پاکستان به پیروزی رسید. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با برنده مبارزه مصطفی احمداف از تاجیکستان و بین از سنگاپور کشتی می گیرد.

در وزن 97 کیلوگرم مجتبی گلیج در دور اول با نتیجه 12 بر صفر اولزیسایخان باسانتسوگت از مغولستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف تاکاشی ایشیگورو از ژاپن می رود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 24 فروردین 1402 بروزرسانی: 24 فروردین 1402 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 2258

به "شکست سنگین نایب قهرمان دنیا از ایران برابر کشتی گیر ژاپنی ، پیروزی قاطع دو کشتی گیر ایران در قهرمانی آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکست سنگین نایب قهرمان دنیا از ایران برابر کشتی گیر ژاپنی ، پیروزی قاطع دو کشتی گیر ایران در قهرمانی آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید