ویتنام با شکست ژاپن شگفتی ساز و حریف ایران در نیمه نهایی شد

به گزارش مجله پارمیسفان، تیم ملی فوتسال ویتنام با شکست تیم قدرتمند ژاپن حریف ایران در مرحله نیمه نهایی فوتسال قهرمانی آسیا شد.

ویتنام با شکست ژاپن شگفتی ساز و حریف ایران در نیمه نهایی شد

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام سفر کنید.

به گزارش خبرنگاران، پس از پیروزی 7 بر صفر تیم ملی فوتسال کشورمان مقابل قرقیزستان در رقابت های فوتسال قهرمانی آسیا در ازبکستان، دو تیم ژاپن و ویتنام به مصاف هم رفتند. این دیدار در وقت های معمول بازی با نتیجه تساوی 3 بر 3 به خاتمه رسید تا بازی به وقت های اضافه کشیده گردد.

بازی در وقت های اضافه با به ثمر رسیدن یک گل از ژاپن و یک گل از ویتنام همراه بود که باعث شد بازی 4 بر 4 شده و به ضربات پنالتی بکشد. در حالی که پیش بینی می شد ژاپن، قهرمان دوره قبل مسابقات بتواند با شکست ویتنام حریف ایران در مرحله نیمه نهایی گردد، اما در ضربات پنالتی با نتیجه 2 بر یک مغلوب ویتنامی ها شد.

با این نتیجه ویتنام توانست راهی جام جهانی گردد و ژاپن نیز باید در دیدارهای که بین تیم های شکست خورده مرحله یک چهارم نهایی برگزار می گردد، به دنبال پنجمین سهمیه جام جهانی 2016 کلمبیا باشد.

دیدار ایران - ویتنام در مرحله نیمه نهایی ساعت 17:30 روز آدینه برگزار می گردد. ازبکستان و تایلند دیگر تیم های حاضر در این مسابقات هستند.

منبع: تسنیم
انتشار: 3 مهر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 357

به "ویتنام با شکست ژاپن شگفتی ساز و حریف ایران در نیمه نهایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویتنام با شکست ژاپن شگفتی ساز و حریف ایران در نیمه نهایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید