شکستی دیگر برای جانسون، مجلس به اصلاحیه توقف تصویب رای داد

به گزارش مجله پارمیسفان، به گزارش خبرگزاری به نقل از راشاتودی، مجلس عوام انگلیس عصر امروز شنبه صحنه برگزاری جلسه ای برای آنالیز توافق جدید لندن با بروکسل در مورد برگزیت بود.

شکستی دیگر برای جانسون، مجلس به اصلاحیه توقف تصویب رای داد

در این نشست، مجلس عوام به طرح اصلاحیه توقف تصویب رای داد که به موجب آن آنالیز توافق اجرا شده میان لندن و بروکسل فعلا متوقف می گردد.

پیش از برگزاری این نشست رئیس کمیسیون اروپا هشدار داده بود که در صورت عدم تصویب توافق جدید برگزیت در مجلس انگلیس شرایط بسیار پیچیده خواهد شد.

به گزارش خبرنگاران، نمایندگان مجلس عوام انگلیس امروز شنبه در نشست فوق العاده مجلس، با اکثریت آراء به لایحه ای درباره تمدید مهلت برگزیت رای موافق دادند و به این ترتیب رای گیری درباره توافق جدید برگزیت به تاخیر افتاد.

در این رای گیری 322 نماینده در مقابل 306 نماینده دیگر به لایحه ای رای دادند که بر اساس آن دولت بایستی پیش از انجام رای گیری درباره توافق جدید برگزیت، لایحه ای را درباره چگونگی اجرای این توافق به رای بگذارد. به این ترتیب نمایندگانی که به دنبال برگزاری همه پرسی مجدد برگزیت هستند قادر خواهند بود تا اجرای توافق برگزیت را به نتیجه برگزاری دوباره همه پرسی جدایی انگلیس از اتحادیه اروپا موکول نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 558

به "شکستی دیگر برای جانسون، مجلس به اصلاحیه توقف تصویب رای داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکستی دیگر برای جانسون، مجلس به اصلاحیه توقف تصویب رای داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید