ادامه اختلافات اتحادیه اروپا و انگلیس

به گزارش مجله پارمیسفان، خبرگزاری خبرنگاران- مقامات اتحادیه اروپا اعلام کردند اختلافات با انگلیس بر سر روابط و همکاری های دو طرف در دوران پسا برگزیت همچنان پا برجاست.

ادامه اختلافات اتحادیه اروپا و انگلیس

با ما سفر کنید و با هزینه تور اروپا 1400 از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، مقامات اتحادیه اروپا اعلام نمودند اختلافات با انگلیس بر سر روابط و همکاری های دو طرف در دوران پسا برگزیت همچنان پا برجاست.

رئیس کمیسیون اروپا اختلاف بر سر نحوه تعامل بازرگانی دو طرف، چگونگی همکاری و استفاده از اب های مشترک پس از جدایی و تردد شهروندان دو طرف را مهمترین اختلافات موجود اعلام نمود. اوزلا فن درلاین گفت: اتحادیه اروپا برای هر یک از این مسائل راه حل ارائه نموده، اما لندن هنوز ان را نپذیرفته است.

وی که پیش از نشست کمیسون اروپا جانسون با او ملاقات و مصاحبه کرد گفت: تا روز یکشنبه کاملا اشکار خواهد شد که توافقی در کار خواهد بود یا انگلیس بدون توافق از این اتحادیه خارج خواهد شد.

انگلیس تا حدود سه هفته اینده باید اتحادیه اروپا را ترک کند. شرایط جاری موجب شده است هر دو طرف اعلام نمایند برای جدایی بدون توافق اماده می شوند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 3 بهمن 1399 بروزرسانی: 3 بهمن 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 1408

به "ادامه اختلافات اتحادیه اروپا و انگلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه اختلافات اتحادیه اروپا و انگلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید