شکایت از مارک والبرگ، به عنوان یک رستوران دار

به گزارش مجله پارمیسفان، روزنامه بانی فیلم: مارک والبرگ بازیگر مشهور دارای یک رستوران زنجیره ای در آمریکاست و حالا بابت پرداخت حقوق کم به کارمندانش از وی شکایت شده است.

شکایت از مارک والبرگ، به عنوان یک رستوران دار

به نقل از آسوشیتدپرس، مارک والبرگ رستورانش در بوستون را با همکاری دو برادرش دونی و پل در سال 2011 راه انداخت.اما او اکنون برای یکی از رستوران های زنجیره ای اش با شکایتی روبه رو شده که ادعا دارد وی دستمزد کافی پرداخت ننموده و به همین دلیل قانون کار فدرال و ایالتی را نقض نموده است.

والبرگرز، رستوران برگر فروشی با سرآشپزی پل والبرگ است که در بوستون واقع شده است. این رستوران ساده و خودمانی همبرگرهای پرطرفداری درست می نماید و انواع مختلف همبرگر از سالمون برگر و پورتوبلو ماشروم کپ برگر و برگر عید پاک را سرو می نماید. منوی بچه ها این رستوران نیز معروف است.

اما اکنون شعبه این رستوران در کانی آیلند که از سال 2015 افتتاح شده با این شکایت روبه رو شده است.

در این شکایت اعلام شده در رستوران حفظ الگوهای کاری رعایت نمی گردد و زمان های جبرانی برای اضافه کاری های روزانه در نظر گرفته نمی گردد و حقوق کمتری به نسبت ساعت کاری به کارمندان تعلق می گیرد و در این میان از آشپزها گرفته تا گارسن ها؛ در برابر کاری که انجام می دهند، حقوق کافی دریافت نمی نمایند.

والبرگرز بیشتر برای طبقه متوسط و کارگر طراحی شده است. از میان سه برادر پل والبرگ از بقیه بزرگ تر و یک آشپز حرفه ای است و مشوق برادرانش برای راه انداختن یک رستوران بود. نخستین رستوران از این مجموعه در هینگام آغاز به کار کرد که خارج از بوستون واقع شده و محل سکونت خانوادگی والبرگ ها است.

والبرگ همیشه ادعا نموده برادران والبرگ به نامشان افتخار می نمایند و از نقش فعالشان در مدیریت رستوران هایشان نیز مفتنخر هستند و قصد دارند استانداردهای بالایی در مجموع رستوران هایشان ارایه نمایند و مکانی مناسب برای کارمندانشان باشند. آنها می گویند در حقیقت شعار این مجموعه این است: خانواه ما، مغازه ما ، برگرهای ما.

در این شکایت که به دادگاه ایالتی نیویورک ارسال شده آمده است این رستوران مانع دادن انعام به کارمندان می گردد که حقی منصفانه برای آنها است.

این در حالی است که اخیرا شعبه های دیگر این رستوران در نیویورک و لانگ آیلند نیز دیار شده است و این برند چندی پیش اظهار داشت قرار است شعبه دومی در بوستون و شعب دیگری در تورنتوی کانادا افتتاح کند.

مارک والبرگ بازیگر 46 ساله آمریکایی یکی از انگشت شمار بازیگرانی است که توانست به موفقیت از مرز ویرانگری عبور کند و از نوجوانی سرکش به بازیگری محترم بدل گردد. والبرگ در خانواده ای از طبقه فقیر کارگر در بوستون زاده شده و جوان ترین عضو خانواده ای با 9 فرزند است. او وقتی 11 سال داشت شاهد جدایی پدر و مادرش بود و به همین دلیل در 14 سالگی مدرسه را رها کرد تا زندگی اش را با انجام جرایمی کوچک و فروش مواد بگذراند. او برای کوشش به سرقت از دو ویتنامی به 50 روز زندان محکم شد و این دوران را در دیر آیلند پشت سر گذاشت. با پیوستن برادرش به یک گروه موسیقی و موفقیت او در این زمینه، مارک نیز به زودی به عنوان یک رپر شناخته شد و به دلیل عدم توانایی های خواندن، به پایکوبی روی آورد. او خاتمه گروه موسیقی خودش را راه انداخت و از این راه شناخته شد و اولین نقش خود را در سال 1994 برای پنی مارشال در فیلم مرد رنساس ایفا کرد.

والبرگ ها هنوز واکنشی به این شکایت نشان نداده اند.

منبع: برترین ها
انتشار: 25 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 589

به "شکایت از مارک والبرگ، به عنوان یک رستوران دار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکایت از مارک والبرگ، به عنوان یک رستوران دار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید