شهره لرستانی جشنواره مجازی کو.کو 19 را برای بچه ها برگزار می نماید

به گزارش مجله پارمیسفان، تهران (پانا) - کانون آشنایی با حیات وحش و موسسه فرهنگی هنری ودود در راستای پروژه آگاهی افزایی مشارکتی درباره کووید 19 و با موضوع در زمینه مراقبت های فردی و گروهی در دوران همه گیری کووید 19، تجربه های دوران قرنطینه، احساسات نسبت به شرایط موجود، شناسایی قهرمانانی که با کووید 19 مبارزه می نمایند، تقویت روحیه همدلی و ایجاد نشاط در مبتلایان، امید به زندگی و... جشنواره فرهنگی هنری کو.کو 19 را در دو بخش کودک و خانواده برگزار می نماید.

شهره لرستانی جشنواره مجازی کو.کو 19 را برای بچه ها برگزار می نماید

به گزارش امور رسانه ای جشنواره، این جشنواره که از حمایت اقتصادی و معنوی برنامه یاری های کوچک تسهیلات محیط زیست جهانی، برنامه توسعه ملل متحد و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برخوردار است. برای هر بخش(کودک و خانواده) موضوعات متنوعی را تعریف نموده است تا شرکت نمایندگان بتوانند در حوزه مورد دلخواه خود آثار را ارسال نمایند.

جشنواره کو.کو19 علاوه بر جوایز (نفرات اول هر رشته کودک تبلت و هدفون ، نفرات دوم هر رشته کودک تبلت و نفرات سوم هر رشته کودک هدفون و به 3 خانواده برگزیده گوشی موبایل) به آثار برگزیده منتخب مردمی هم جوایز ویژه ای اهدا می نماید.

بنابراین گزارش؛ بچه ها 7 تا 15 سال با ارسال استنداپ کمدی، شعر، داستان نویسی و نقاشی ویژه و خانواده ها با ارسال فیلم کوتاه از مشارکت اعضای خانواده در خواندن شعر، بازی و هر نوع تفریح خلاقانه در محیط خانه در دوران همه گیری کووید 19 می توانند حداکثر با ارسال دو اثر در این جشنواره شرکت نمایند.

علاقه مندان به شرکت در جشنواره می توانند آثار خود را از 12 تیرماه تا انتها 22 مرداد ماه 1400 به نشانی پست الکترونیکی جشنواره:[email protected] ارسال و بعلاوه سئوالات خود را با تلفن دبیرخانه 09123777918 مطرح نمایند. اختتامیه جشنواره اول شهریور ماه امسال برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 1769

به "شهره لرستانی جشنواره مجازی کو.کو 19 را برای بچه ها برگزار می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهره لرستانی جشنواره مجازی کو.کو 19 را برای بچه ها برگزار می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید