شرط عجیب مدیر فوتسالی، بازی تدارکاتی تیم ملی در قبال برطرف محرومیت!

به گزارش مجله پارمیسفان، به گزارش خبرنگاران، یکی از مدیران فوتسال ایران در تیر ماه 1398 از سوی کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال به مدت پنج سال از تمام فعالیت های فوتبال و فوتسال محروم شد. بعدها گفته شد کمیته استیناف، این محرومیت را به سه سال کاهش داده است.

شرط عجیب مدیر فوتسالی، بازی تدارکاتی تیم ملی در قبال برطرف محرومیت!

هرچند این مدیر در دوران محرومیتش با یکی از باشگاه های لیگ رجحان همکاری می کرد و کمیته اخلاق به آن واکنشی نشان نداد، اما جدیدترین اقدام این مدیر، کوشش برای برطرف محرومیتش با ارائه یک شرط عجیب بوده است.

این فرد قصد داشت در برگزاری تورنمنت بین المللی صدرا به میزبانی استان فارس و در دعوت از تیم های خارجی به اسپانسرها و کمیته فوتسال یاری کند.

تیم ملی فوتسال ایران که باید شهریور در جام جهانی لیتوانی شرکت کند، به بازی تدارکاتی احتیاج مبرم داشت و روی تورنمنت صدرا برای تقابل با برخی از کشورهای مختلف حساب باز نموده بود.

این مدیر در مصاحبه با برخی از مسئولان فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال خواستار لغو محرومیتش برای همکاری با این مجموعه و دعوت از تیم های خارجی شده بود. هرچند مذاکراتی هم با برخی از کشورها اجرا شده بود اما فدراسیون در نهایت با خواسته این مدیر مخالفت کرد و شرط برطرف محرومیتش را که از سوی کمیته اخلاق اعمال شده بود، نپذیرفت.

بعد از مخالفت فدراسیون فوتبال با این درخواست، بازی های پیش بینی شده برای تیم ملی فوتسال به تدریج منتفی شد. تیم هایی چون ونزوئلا، ارمنستان و حتی آنگولا اعلام کردند در تورنمنت صدرا شرکت نمی نمایند و چند روز بعد ملاقات تدارکاتی با ژاپن هم لغو شد.

کمیته فوتسال و فدراسیون فوتبال هنوز اعلام ننموده اند که آیا ارتباطی بین مخالفت با درخواست این مدیر محروم و لغو بازی های تدارکاتی وجود دارد یا خیر. آیا پشت پرده لطمه خوردن به تیم ملی فوتسال و از دست دادن چند بازی تدارکاتی در راه جام جهانی منافع شخصی وجود داشته است؟

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 تیر 1400 بروزرسانی: 23 تیر 1400 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 1722

به "شرط عجیب مدیر فوتسالی، بازی تدارکاتی تیم ملی در قبال برطرف محرومیت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرط عجیب مدیر فوتسالی، بازی تدارکاتی تیم ملی در قبال برطرف محرومیت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید