واکنش تند به درگیری 3هم تیمی در جام جهانی ، اطلاعات رختکن را چه کسی به رسانه ها داد؟

به گزارش مجله پارمیسفان، یک رسانه ژاپنی از دست کم گرفتن کاستاریکا به وسیله بازیکنان تیم ملی کشورشان خبر داده و عنوان نموده که در اتوبوس بحث بر سر تفاضل گل بوده است!

واکنش تند به درگیری 3هم تیمی در جام جهانی ، اطلاعات رختکن را چه کسی به رسانه ها داد؟

به گزارش خبرنگاران، بیست و دومین دوره رقابتهای فوتبال جام جهانی که از روز 29 آبان به میزبان قطر شروع شده و تا روز 27 آذر ادامه خواهد داشت، با اتفاقات ریز و درشتی همراه بوده است.

اتفاق عجیب در اردوی چشم بادامی ها

جام جهانی تا به امروز پر از اتفاقات غیرقابل پیش بینی بوده است. شکست آلمان از ژاپن، باخت 7 بر صفر کاستاریکا برابر اسپانیا و بعلاوه شکست عجیب ژاپن از کاستاریکا از جمله این نتایج عجیب است که در گروه پنجم این رقابت ها به دست آمده است.

در همین رابطه روزنامه آساهی ژاپن در خبری عجیب اعلام نموده اطمینان خاطر بازیکنان ژاپن از پیروزی برابر کاستاریکا که به دست کم گرفتن این تیم منجر شد، در حدی بود که در اتوبوس و هنگام رفتن به سمت استادیوم، سر تفاضل گل بحث می کردند و پیش بینی های یکدیگر را به چالش می کشیدند!

  • بازی با ایران من را کچل کرد! | یک اتفاق استرس زیادی به من داد

موفقیت فیفا در ثبت یک آمار

با رجحان پرتغال برابر اروگوئه و صعود این تیم به مرحله حذفی، دقیقا نیمی از مسابقات جام جهانی انجام شد. در این 32 ملاقات مجموعا 81 گل به ثمر رسید. اما نکته جالب این آمار کجاست؟ از این 81 گل، 54 گل در نیمه دوم و 27 گل هم در نیمه اول به ثمر رسیده است. احتمالا طولانی تر شدن بازی ها علت این آمار و تفاوت معنادار است.

بلژیک دو دسته شد؛ کوین اینجا سیتی نیست!

بعد از شکست برابر مراکش، رختکن بلژیک سخت ترین روزهای خودش را می گذراند. بعد از این نتیجه، رسانه ها خبر از درگیری فیزیکی بین کوین دی بروینه و ادن هازارد و فرتونگن در رختکن دادند.

  • مرگ تلخ ملی پوش جوان کلمبیا با سکته قلبی در تمرین

تیبو کورتوا گلر بلژیک در تبادل نظر با خبرنگاران ضمن تکذیب این درگیری گفت: اگر بفهمیم کدام بازیکن مسائل داخل رختکن را به بیرون اطلاع داده کاری می کنیم که برای همواره از تیم ملی کنار گذاشته گردد.

نکته جالب توجه در این درگیری ها، اظهارات کوین دی بروینه است. کوین در اواسط بازی با با کانادا با فرتونگن درگیری پیدا نموده و موضوع این درگیری هم سبک بازی تیم بلژیک است که مورد پسند ستاره منچسترسیتی نبود. دی بروینه از بازیکنان خواسته تا از بازی مستقیم خودداری نمایند و روی زمین بازی نمایند که این حرف مطابق میل فرتونگن و باقی بازیکنان نبوده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 9 آذر 1401 بروزرسانی: 9 آذر 1401 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 2197

به "واکنش تند به درگیری 3هم تیمی در جام جهانی ، اطلاعات رختکن را چه کسی به رسانه ها داد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش تند به درگیری 3هم تیمی در جام جهانی ، اطلاعات رختکن را چه کسی به رسانه ها داد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید