شبکه فناوری و نوآوری در سیستان و بلوچستان ایجاد شد

به گزارش مجله پارمیسفان، به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری، فرید شاهمرادی گفت: در امسال با توجه به شیوع ویروس کووید 19، امکان برگزاری نمایشگاه های حضوری در هفته پژوهش مقدور نشد. بر این اساس در راستای تبدیل تهدید به فرصت ایده ایجاد نمایشگاه مجازی دائمی و همچنین شبکه فناوری و نوآوری استان سیستان و بلوچستان اجرایی شد.

شبکه فناوری و نوآوری در سیستان و بلوچستان ایجاد شد

مدیر فن بازار منطقه ای سیستان و بلوچستان ادامه داد: در شبکه فناوری و نوآوری سیستان و بلوچستان که توسط فن بازار ایجاد شده است، تمام شرکت ها، سازمان ها، ارگان ها و بازیگران زیست بوم نوآوری استان این فرصت را پیدا می نمایند تا احتیاجهای فناورانه، طرح های پژوهشی، فرصت های کارآفرینی و سرمایه گذاری خود را عرضه نمایند و پاسخ های مناسب دریافت نمایند.

شاهمرادی گفت: در حال حاضر 30 طرح سرمایه گذاری بر اساس اولویت ها، مزیت های استان و هر شهرستان در قالب این نمایشگاه و شبکه دائمی عرضه شده است. همچنین فن بازار منطقه ای استان سیستان و بلوچستان پیروز شده است تا 15 عرضه و تقاضای فناوری را مدیریت کند. این 15 مورد در دید عموم قرار گرفته است تا شرکت های توانمند بر اساس احتیاج خود به آن پاسخ دهند.

وی در ادامه ضمن شرح برنامه های مختلف شبکه فن بازار در سراسر کشور گفت: با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و نهادهایی مانند وزارت علوم،تحقیقات و فناوری، برنامه های نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن بازار در سراسر کشور اجرا شده است، امیدوار هستیم، فرایند رشد روزافزون زیست بوم نوآوری کشور در این منطقه همچنان رو به رشد و در حال ترقی باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 دی 1399 بروزرسانی: 13 دی 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 1376

به "شبکه فناوری و نوآوری در سیستان و بلوچستان ایجاد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شبکه فناوری و نوآوری در سیستان و بلوچستان ایجاد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید