شبنم مقدمی؛ الماس بازیگری

به گزارش مجله پارمیسفان، فیلم نیوز/ شبنم مقدمی الماسی است که در تئاتر تراش خورده؛ اما هنوز سینما همه وجوه این الماس را کشف ننموده و یک شاه نقش به او بدهکار است. هرچند که مقدمی در همه این سال ها کوشش نموده از فرصت هایش بهترین بهره را ببرد. مثل اتفاقی که بابت انتخاب هایش در عرصه سریال سازی رقم زده.

شبنم مقدمی؛ الماس بازیگری

او سال گذشته خودش را وارد یک چالش عظیم کرد و به پیشنهاد مهران مدیری برای بازی در سریال هیولا پاسخ مثبت داد. انتخابی که می توانست برایش یک بازی تمام باخت باشد چراکه سریال های مهران مدیری مختصات خاص خودشان را دارند و اگر بازیگر در چارچوبی که باید گام برندارد به بیراهه میرود؛در کارهای مدیری همواره برای بازیگر زن این بیم وجود دارد که زیر سایه کاراکترهای مرد اصلی قرار بگیرد و دیده نشود. اما مقدمی کاشف درآوردن آن کاراکترهاست. به خاطر همین هم هست که تمام نقش هایی که بازی می نماید هم روح دارد و هم جان.

او به مثابه یک مهندس برای نقش هایش یک نقشه جامع طراحی می نماید و براساس آن مختصات کاراکتر را درست و به اندازه ترسیم میکند. از همین رو بواسطه رعایت مختصات این نقشه ؛ یعنی درست بازی کردن و به اندازه بودن بازی مخاطب را با خودش همراه کند. در حالیکه نقش هایی با ویژگی هایی که در سریال هیولا و این شب ها در سریال دو پینگ این بضاعت را دارند که بازیگر خودش را در آن رها کند و نقش را کلن نابود کند.

انتخاب او توسط مخاطبین به عنوان بهترین بازیگر زن نشان میدهد که او نقشه هایش را به درستی طراحی می نماید و البته به درستی اجرا. از همین روست که خیلی از کارگردان ها به این باور رسیده اند که اگر می خواهند نقشی که روی آن حساب نموده اند درست از کار دربیاید ، از این بازیگر استفاده نمایند . بازیگری که می تواند آنچنان به نقش روح بدمد که هیچکس به فکرش هم خطور نکند ، کسی غیر از او هم می توانست از پس آن بر بیاید.

وحید سعیدی

منبع: همگردی
انتشار: 2 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 949

به "شبنم مقدمی؛ الماس بازیگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شبنم مقدمی؛ الماس بازیگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید