روتین پوستی و زیبایی سوفی ترنر چیست؟

به گزارش مجله پارمیسفان، اغلب ما سوفی ترنر را از 16سالگی اش می شناسیم، وقتی در فصل اول سریال محبوب بازی تاج و تخت نقش سانسا را بازی کرد. او که حالا روزهای 28 سالگی را می گذراند به جز شهرتش به خاطر نقش تاثیرگذار سانسا استارک، به خاطر زیبایی چشم نوازش، پوست و موی درخشان و آرایش مدرنش مورد توجه است. سوفی که از روزهای نوجوانی نماینده برند محصولات موی ولا (Wella Professionals) بوده، این روزها چه روتین پوستی و زیبایی و لوازم آرایش محبوبی دارد و در طول این سال ها با چه لوازم مراقبت پوستی از پوست و موی خود مراقبت نموده است؟ کوشش نموده ایم پاسخ این پرسش را در ادامه از لابه لای گفت وگوی های سوفی استخراج کنیم.

روتین پوستی و زیبایی سوفی ترنر چیست؟

لیست محتوا

استایل سوفی ترنر در زیبایی و آرایش

سوفی ترنر کدام محصولات زیبایی را در کیف خود همراه می برد؟

روتین پوستی سوفی ترنر

رنگ مو و محصولات مراقبتی موی سوفی ترنر

استایل سوفی ترنر در زیبایی و آرایش

سوفی ترنر هوادار استایل دختر فرانسوی (French girl style) است. فرنچ گرل، استایلی است که در لباس از رنگ های خنثی در زمستان و متعادل کردن رنگ و الگوهای دیگر با رنگ های خنثی در تابستان استقبال می نماید. زن فرانسوی رنگ و طرح کمی در استایل به کار می برد. نگرش فرانسوی ها به زیبایی این است که همه چیز در سادگی است؛ طبیعی، مینیمال و بدون زحمت. فلسفه زیبایی فرانسوی کل نگر است، درباره نحوه غذا خوردن، نحوه حرکت، رژیم غذایی و نحوه مراقبت از خود. ستاره سابق بازی تاج و تخت عاشق زیبایی شناسی فرانسوی در آرایش و استایل است.

سوفی در مصاحبه ای اعتراف کرد که برنامه ریز نیست و فقط دوست دارد سوار موج زندگی گردد و ببیند به کجا کشیده می گردد. او این سبک زندگی را سرگرم نماینده تر و خودجوش تر می داند. وقتی صحبت از رویکردش به مراقبت از پوست و مو و آرایش به میان می آید، می توانید تاثیر این سبک زندگی را ببینید. امضای زیبایی سوفی این است که هرگز به نظر نمی رسد ظاهرش ساختگی باشد. حتی زمانی که آرایش مو و آرایش صورتش به صورت حرفه ای برای رویدادها انجام می گردد، همواره عنصری وجود دارد که طبیعی و آرام به نظر می رسد.

او قبلاً به Vogue France گفته بود: من در آرایش زیاد خوب نیستم. معمولاً از میکاپ آرتیستم، جورجی آیدل (Georgie Eisdell)، برای رویدادها یاری می گیرم. ظاهر من در روز و شب کاملاً شبیه است: کرم پودر، کمی کانسیلر، کمی سایه چشم و ریمل و بعد فقط امیدوارم که خوب به نظر برسم. اما، او در طول سال ها باتجربه تر شده و با لب های پررنگ و خط چشم و سایه های رنگارنگ بازی می نماید.

چیزی که واقعاً ظاهر این بازیگر را از شخصیت روی پرده او جدا می نماید، روشی است که او از آرایش مدرن استفاده می نماید تا سبک های کلاسیک را تغییر دهد. این ترفندی است که ترنر تقریباً از روز اول به آن مسلط شده است: تقویت آنچه که در شما خوب به نظر می رسد، در خصوص او، رنگ صورتی که به کک ومک هایش اجازه می دهد بدرخشند، سایه های چشم قهوه ای و مژه های آغشته به ریمل و یک عنصر خیره نماینده مثل رژلب پررنگ یا سایه درخشان.

سوفی ترنر کدام محصولات زیبایی را در کیف خود همراه می برد؟

سوفی محصولات زیبایی که دوست دارد هنگام بیرون رفتن استفاده کند را در سه کلمه توصیف می نماید؛ تازه، مرطوب، برجسته. رژلب محبوب سوفی پت مک گراث (Pat McGrath.) رنگ Nude Venus است. محصولی که ترکیبی از رژ لب و بام لب است و حین درخشان کردن لب مواد مغذی را به آن می رساند.

خط لب یکی دیگر از لوازم آرایش پرکاربرد سوفی ترنر است. خط لب برند شارلوت تیلبری (Charlotte Tilbury) رنگ Pillow Talk یکی از پرکاربردترین لوازم آرایش سوفی است که همواره در میز آرایش و کیف دستی اش حضور دارد. سوفی می گوید: خط لب و رژ لب اولین چیزی است که از بین می رود، بنابراین چیزی است که من همواره در کیفم به آن نیاز دارم.

کرم پودر خصوص علاقه سوفی ترنر که بیشتر اوقات از آن استفاده می نماید کرم پودر فیس آتلیه است (Face Atelier Foundation) و احتمالاً شاید کمی رژگونه. رژ گونه پای ثابت آرایش صورت سوفی نیست و بسیاری اوقات اصلا استفاده نمی نماید.

سوفی ترنر می گوید که عاشق استایل فرنچ گرل است، بخصوص در تابستان؛ سبک، راحت و خنک. در آرایش صورت هم او از همین سبک پیروی می نماید. البته نکته این استایل، در راحتی رسیدن به آن است. سوفی می گوید که با این حال، گاهی انتخاب استایل او را به زحمت می اندازد و وقت زیادی از او می گیرد.

چیز دیگری که سوفی در کیف خود همواره دارد بخصوص در تابستان کش مو است. او دوست ندارد که هنگام فعالیت موهایش عرق نمایند و آن ها را جمع می نماید.

درباره عطر، سوفی می گوید که به درست یا غلط همواره در استفاده از آن افراط می نماید. او خود را در بادی اسپلش غرق می نماید طوری که مطمئن گردد وقتی وارد جایی می گردد بقیه عطر او را حس می نمایند.

روتین پوستی سوفی ترنر

سوفی می گوید که قبلاً مراقبت پوستی بسیار کمی داشته اما اکنون یک روتین مراقبت از پوست کامل دارد. او به پاک نماینده های کرمی، سرم ویتامین سی و مرطوب نماینده وسواس دارد.

سلطنت سوفی ترنر به عنوان ملکه شمال ممکن است به انتها رسیده باشد اما او واقعا یک ملکه زیبایی ست. به این علت که او یک روتین پوستی آزمایش شده و واقعی را پشت درخشش ظاهرش دارد.

شوینده و میسلار واتر سوفی

او با میسلار واتر و صورت شور کرمی دوبار صورتش را تمیز می نماید. راز ترنر برای داشتن پوست تمیز میسلار واتر و کرم پاک نماینده iS Clinical است. روتین پوستی شب سوفی ترنر بسیار ساده است. او می گوید که بیشتر شب ها برای پاک کردن آرایش فقط از میسلار واتر استفاده می نماید چون تمیزنماینده پوست بدون نیاز به شست وشو است. بعد مقداری تقویت نماینده پوست ولدا (Weleda Skin Food) روی پوست صورتش می گذارد و به خوبی همه جا پخش می نماید، همین. او می گوید که من یک دختر ساده هستم.

سوفی می گوید که پوستش را اغلب فقط با میسلار واتر معمولی تمیز می نماید زیرا فوق العاده حساس است. میسلار واتر خیلی خوب است چون پس از آن دیگر مجبور نیستید صورت خود را بشویید و بسیار طراوت بخش است. او دقیقاً فرمول مورد علاقه خود را نام نمی برد و می گوید هر زمان که میسلار واترش تمام می گردد آن را از داروخانه محلی می گیرد. این میسلار واتر می تواند مثلا گارنیه باشد.

تونر و سرم سوفی ترنر

برخی اوقات او روتینش را مفصل تر می نماید و با یک تونر ادامه می دهد. یکی از تونرهای مورد علاقه او تونر صورت با آبرسانی عمیق Fresh Rose است که بوی یک دسته گل می دهد و پوست شما را صاف می نماید.

سرم مورد علاقه او سرشار از ویتامین C است. سرم Ole Henriksen به وسیله مشتریان Sephora با هزاران نقد تحسین برانگیز روبه رو است، بنابراین جای تعجب نیست که ترنر نیز آن را دوست دارد. این سرم مورد علاقه لیدی گاگا نیز هست. ویتامین C یک ماده به خوبی مطالعه شده و برای تقویت فراوری کلاژن شناخته شده است. به عنوان یک آنتی اکسیدان عمل و پوست را روشن و آسیب های خورشید و لکه های تیره را محو می نماید.

SPF لازم است؛ ضد آفتاب سوفی

ترنر می گوید من فکر می کنم همواره مهم است که هر روز بدون توجه به اینکه کجا می روید و چه کار می کنید، از ضد آفتاب بهره ببرید. هنگامی که در بازی تاج و تخت کار می کردم، اجازه نداشتم آفتاب بگیرم زیرا باید رنگ پریده سانسا را حفظ می کردم. در آن موقع، این اجبار را دوست نداشتم اما در واقع یک موهبت برای پوست من بود. او به محافظت کرم ضد آفتاب فلویید روزانه Kiehls با اس پی اف 50 سوگند یاد می نماید.

مرطوب نماینده و کرم دور چشم مورد علاقه سوفی ترنر

سوفی می گوید: من دوست دارم از ترکیب کمی از مرطوب نماینده لامر (La Mer) و کرم مرطوب نماینده Rilastil Laboratori Milano استفاده کنم. به نظر می رسد این برند را باید از خود ایتالیا خریداری کنید. اینطور که سوفی از آن تعریف می نماید به نظر می رسد ارزش صبر کردن را دارد. او می گوید که این کرم کاملاً زندگی اش را تغییر داده است. این کرم یک نجات دهنده است. پوست شما را آرام می نماید. می توانید از آن به عنوان مرطوب نماینده صورت بهره ببرید ولی در حین مرطوب کردن پوست قرمزی آن را نیز از بین می برد.

مرطوب نماینده دیگر مورد علاقه ترنر، مرطوب نماینده آب کاکتوس Boscias Boscias است. او اعتراف می نماید که کابینت لوازم بهداشتی اش پر از مرطوب نماینده های دیگر است، از جمله کرم شب جادویی شارلوت تیلبری. کرم دور چشم منتخب او نیز Tilbury-Magic Eye Rescue Cream است.

ماسک صورت مورد علاقه سوفی ترنر

در خصوص ماسک صورت شب، سوفی ترنر می گوید در روزهای تابستانی از ماسک ژل خیار پیتر توماس راث (Peter Thomas Roth Cucumber Gel Mask) استفاده می نماید. شما می توانید آن را تمام روز در یخچال بگذارید تا روی صورت سرد و با طراوت باشد. در این ماسک آلوئه ورا موجود است. پس از قرار گرفتن در معرض آفتاب می توانید آن را روی پوست بزنید و بسیار آرام بخش و تسکین دهنده است. سوفی می گوید که هر شب از این ماسک استفاده می نماید. این ماسک فوق العاده آبرسان است. فرمول آن شامل خیار، پاپایا، بابونه، آناناس و آلوئه ورا است.

روبالشی ابریشمی

سوفی می گوید که یاد گرفته زیبایی فقط مربوط به صورت نیست. سلامت و زیبایی موها هم اهمیت دارد. روبالشی ابریشمی به سالم ماندن پوست صورت و سلامت موها خیلی یاری می نماید. پوست و موهایتان را نرم نگه می دارد. روی آن می خوابید، از خواب بیدار می شوید و بسیار سرحال به نظر می رسید. روبالشی ابریشمی واقعا برای همه چیز خوب است.

رنگ مو و محصولات مراقبتی موی سوفی ترنر

سوفی ترنر مدت زیادی است که از محصولات ولا (Wella) استفاده می نماید. از وقتی 13ساله بود، موهایش را با محصولات ولا رنگ می کرد و این تنها رنگی است که تا به حال به آن اعتماد نموده. بنابراین وقتی ولا از او خواست که سفیر برندش باشد، برایش یک افتخار واقعی بود.

از بین محصولات ولا محصول ولاپلکس (Wellaplex) محصول مورد علاقه سوفی ترنر است. رنگ طبیعی موهای سوفی بلوند است اما به خاطر نقشش در سریال بازی تاج و تخت، سال ها باید موهای خود را قرمز رنگ می کرد. او می گوید که در همه این سال ها ولاپلکس یاری نموده موهایش واقعا سالم و خوش حالت بمانند.

برترین توصیه او برای قوی و سالم نگه داشتن موهای رنگ شده روغن شبانه ولا است. می توانید آن را قبل از خواب روی موهای خشک بمالید تا گره نخورد. او می گوید هفته ای یک بار از ولاپلکس استفاده می نماید و یک روز در میان به موهایش شامپو و حالت دهنده می زند.

سخن انتهای؛ پوست خوب ناشی از عادات خوب است

چیزی که در کابینت حمام سوفی ترنر پیدا نمی کنید، اما قدرتی برابر، اگر نگوییم بیشتر، روی پوست انعطاف پذیر او دارد، یک رژیم غذایی سالم است. او می گوید که از پوست خود آموخته است، پوست خوب از خوب غذا خوردن و، درست حدس زدید، نوشیدن آب زیاد به دست می آید. او سعی می نماید پروتئین بدون چربی، چربی های سالم و کربوهیدرات های سالم را انتخاب کند. پوست بدون آرایش او گویای همه چیز است.

منابع: instyl ,vogue.fr

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 24 مرداد 1403 بروزرسانی: 24 مرداد 1403 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 2346

به "روتین پوستی و زیبایی سوفی ترنر چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روتین پوستی و زیبایی سوفی ترنر چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید