شاگردان دیگو سیمئونه به دنبال شکست طلسم 1750 روزه مقابل رئال مادرید

به گزارش مجله پارمیسفان، امشب در حالی رئال مادرید و اتلتیکو مادرید در دیداری مهم به مصاف هم می فرایند که آخرین برد اتلتیکو مادرید در لالیگا و مقابل رئال مادرید به 27 فوریه 2016 بر می شود!

شاگردان دیگو سیمئونه به دنبال شکست طلسم 1750 روزه مقابل رئال مادرید

به گزارش خبرنگاران به نقل از طرفداری، دربی مادرید مهم ترین بازی این هفته فوتبال اسپانیا است. در طول چند فصل اخیر کمتر پیش آمده که دربی مادرید انقدر در راستا قهرمانی و ادامه فصل تاثیرگذار باشد. اتلتیکو مادرید در حالی به مصاف رئال مادرید می رود که 1750 روز است که مقابل رئال در لالیگا پیروز نشده است!

آخرین پیروزی شاگردان سیمئونه به 27 فوریه 2016 باز می گردد، جایی که روخی بلانکو توانست با تک گل آنتوان گریزمان در سانتیاگو برنابئو پیروز گردد.

در آن بازی که اولین دربی زیدان به عنوان مربی بود رئال مادرید باخت، از آن ترکیب فقط اوبلاک، سائول و کوکه در ترکیب اتلتیکو مانده اند. گفتنی است آن بازی نیز مانند امشب اتلتیکو مادرید در جدول بالاتر از رئال مادرید قرار داشت. شاگردان سیمئونه با اختلافی هشت امتیازی نسبت به بارسلونا در رده دوم بودند و یک امتیاز بیشتر از رئال داشتند. البته رئال مادرید در سرانجام فصل بالاتر از اتلتیکو در جدول نهاده شد و در لیگ قهرمانان با پیروزی مقابل همین اتلتیکو قهرمان شد. روخی بلانکو البته در این مدت در سوپرجام اروپا توانست رئال را شکست بدهد اما در لالیگا به نظر می رسد که با طلسم روبرو شده اند و باید منتظر بمانیم و صبر کنیم تا ببینیم این طلسم امشب شکسته می گردد یا نه.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 27 دی 1399 بروزرسانی: 27 دی 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 1394

به "شاگردان دیگو سیمئونه به دنبال شکست طلسم 1750 روزه مقابل رئال مادرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاگردان دیگو سیمئونه به دنبال شکست طلسم 1750 روزه مقابل رئال مادرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید