تور ارزان برزیل: جنگ اسپانیایی ، برزیلی شمسایی و شمس، حمایتی که به دو ماه نرسید!

به گزارش مجله پارمیسفان، به گزارش خبرنگاران، وحید شمسایی بعد از انتخابش به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال ایران بارها تاکید نمود که یک مربی تمرین دهنده اسپانیایی را به کادر فنی خود اضافه می نماید. مذاکرات شمسایی در نهایت به میگوئل مورنو مربی اسپانیایی که سابقه کار در تیم ملی این کشور و تیم های بارسلونا و اینترمووی استار را هم دارد ختم شد.

تور ارزان برزیل: جنگ اسپانیایی ، برزیلی شمسایی و شمس، حمایتی که به دو ماه نرسید!

با تور ارزان برزیل از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

میگوئل برای حضور در ایران اعلام آمادگی کرد اما به صورت پاره وقت؛ با این حال به علت تغییرات اخیر در فدراسیون فوتبال و برکناری شهاب الدین عزیزی خادم از یک سو و شرایط اقتصادی فدراسیون از سوی دیگر، با حضور مربی خارجی مخالفت شد. این خبر را روز گذشته وحید شمسایی بعد از جلسه با میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون اعلام و تاکید نمود که یک مربی ایرانی دیگر را به کادر فنی اش اضافه می نماید.

میگوئل مورنو مربی اسپانیایی مدنظر شمسایی

در بحبوحه مذاکرات شمسایی با میگوئل، حسین شمس در مصاحبه ای از جذب مربی خارجی برای تیم ملی انتقاد کرد. او گفت که ایران خودش مربیان و مدرسان بزرگی دارد و با وجود آنها نیازی به مربی تمرین دهنده خارجی در تیم ملی نیست.

اظهارات شمس از سوی شمسایی بی پاسخ نماند. حالا که حضور مربی خارجی در تیم ملی منتفی شده است، شمسایی در مصاحبه ای ادعای شمس درباره دانش و توانمندی مربیان ایرانی را با اعلام یک خبر تازه زیر سئوال برد. شمسایی در گفتگوی امروز خود به صراحت گفت که چند ماه پیش شمس در کمیته فنی، کاکائو مربی برزیلی کویت را به فدراسیون فوتبال پیشنهاد نموده بود تا این برزیلی سرمربی تیم های پایه ایران بگردد.

کاکائو مربی برزیلی مدنظر شمس که حتی چندی قبل برای برگزاری یک دوره آموزشی به تبریز آمد

چالش های بین شمس و شمسایی در فوتسال ایران موضوع تازهی نیست و سالیان سال است که این دو به بهانه های مختلف به انتقاد از هم می پردازند؛ چه زمانی که شمسایی در تیم ملی فوتسال بازی می کرد و شمس سرمربی بود و چه زمانی که هر دو در لیگ فوتسال فعالیت داشتند.

با این حال شمس یکی از کسانی بود که بعد از خاتمه جام جهانی 2021 لیتوانی، به منتقد اصلی محمد ناظم الشریعه سرمربی وقت تیم ملی فوتسال تبدیل شد و از شمسایی برای حضور در تیم ملی حمایت کرد. حمایت از شمسایی در جلسه سرنوشت ساز کمیته فوتسال که دی ماه سال جاری برگزار گردید هم ادامه یافت و گفته می گردد یکی از دلایل اصلی انتخاب شمسایی به جای ناظم الشریعه، همین حمایت بوده است.

با در نظر گرفتن اظهارات اخیر طرفین واضح است که حمایت شمس از شمسایی به دو ماه نرسیده و چالشی تازه بین سرمربی پیشین و سرمربی فعلی تیم ملی ایجاد شده است؛ چالشی که برای اهالی فوتسال تازگی ندارد و احتمالاً آخرین مورد آن هم نخواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 فروردین 1401 بروزرسانی: 27 فروردین 1401 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 2039

به "تور ارزان برزیل: جنگ اسپانیایی ، برزیلی شمسایی و شمس، حمایتی که به دو ماه نرسید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان برزیل: جنگ اسپانیایی ، برزیلی شمسایی و شمس، حمایتی که به دو ماه نرسید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید