سنای آمریکا در خصوص تازه ترین تصادف خودروی تسلا تحقیق می نماید

به گزارش مجله پارمیسفان، به گزارش خبرنگاران به نقل از ورج، دو نماینده دموکرات سنا خواهان واکنش مقامات رگولاتوری در آمریکا در قبال این سانحه شده اند تا از استفاده نامناسب تسلا از قابلیت رانندگی اتوماتیک اتومبیل های ساخت این شرکت جلوگیری گردد.

سنای آمریکا در خصوص تازه ترین تصادف خودروی تسلا تحقیق می نماید

هفته گذشته دو مرد اهل ایالت تگزاس در جریان یک سانحه رانندگی که برای خودروی تسلای مدل اس رخ داد کشته شدند. این دو نفر خودروی خود را در حالت رانندگی اتوماتیک قرار داده بودند و هیچ یک پشت فرمان نبودند. این خودرو پیروز به تشخیص پیچ جاده نشد و با مانعی برخورد کرد.

در نامه ای که اد مارکی و ریچارد بلومنتال برای استیون کلیف سرپرست اداره ملی امنیت ترافیک بزرگراه های آمریکا ارسال نموده اند، تصریح شده این اداره باید به دقت علت این رویداد را تعیین نموده و توصیه هایی ارائه کند تا تا سنا اطلاعات دقیق تری در خصوص ویژگی های سیستم های دستیار راننده مانند سیستم رانندگی اتوماتیک تسلا کسب کند.

بعضی سازمان های فدرال دیگر آمریکا با همکاری پلیس در حال تحقیق در خصوص این رویداد هستند. دو قربانی حادثه مذکور اویرت تالبوت 69 ساله و ویلیام وارنر 59 ساله اهل تگزاس و از متخصصان بیهوشی محلی بوده اند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 خرداد 1400 بروزرسانی: 5 خرداد 1400 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 1646

به "سنای آمریکا در خصوص تازه ترین تصادف خودروی تسلا تحقیق می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سنای آمریکا در خصوص تازه ترین تصادف خودروی تسلا تحقیق می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید