سمفونی شماره 5 در یک گالری

به گزارش مجله پارمیسفان، سمفونی شماره 5 عنوان نمایشگاه گروهی نقاشی است که 28 دی ماه در گالری ایده پارسی به نمایش در می آید.

سمفونی شماره 5 در یک گالری

به گزارش خبرنگاران، در این نمایشگاه آثار نقاشی از 5 هنرمند به نمایش درمی آید. سمفونی شماره پنج رویکردی است آگاهانه به هنر و زندگی به گونه ای که که هنرمند با تمام خصلت های وجودی و ذاتی خود اثر هنری را خلق کند. مونا و دینا حسینی جمع آوری این نمایشگاه و راهنمایی هنرمندان را برای دریافت مفاهیم و رویکردهای مورد نظرشان به عهده داشته اند.

این رویکرد در بخشی از استیتمنت نمایشگاه اینگونه آورده شده است :

چیزی که به راستی در دنیای امروز ما محسوس است، فقدان آگاهی چه در عرصه هنر چه در زندگی هرروزمان است. اینکه خودمان را هنرمند مینامیم اما هنرمندانه زندگی نمی کنیم دغدغه نه چندان دیرینه ماست.

نقاشان، مجسمه سازان، عکاسان، موزیسین ها و...زیادی می بینیم که خالی از آگاهی تنها عکس میگیرند، نقاشی می کشند یا می نوازند، اما به مراتب مهارت هنر با آنچه ذات هنر می دانیم بسی غریب است.

از این رو بر آن شدیم تا با رویکردی آگاهانه نه تنها به هنر بلکه به زندگی، از روزنه شفاف دنیای هنر به جوهره ناب و منحصر به فرد هر شخص سمت و سویی دهیم، که حاصل فریم هایی ثابت اما ناپایداری به نام نقاشی است...

نمایشگاه سمفونی شماره پنج روز آدینه 28 دیماه ساعت 16 در گالری ایده پارسی افتتاح می گردد و تا روز 3 بهمن ماه پذیرای علاقمندان خواهد بود. گالری ایده پارسی در خیابان شریعتی، خیابان دولت، کوچه الله وردی آذر ، پلاک 28 قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 132

به "سمفونی شماره 5 در یک گالری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سمفونی شماره 5 در یک گالری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید