ساختمان بنیاد نخبگان خراسان رضوی به زودی مرمت می گردد

به گزارش مجله پارمیسفان، خبرنگاران: استاندار خراسان رضوی از مرمت و تعمیر ساختمان بنیاد نخبگان این استان اطلاع داد و گفت: با اتمام مراحل تعمیر این ساختمان، نیازی به حضور جوانان در استان های همجوار برای پیگیری فعالیت های مربوط به بنیاد نخبگان نیست.

ساختمان بنیاد نخبگان خراسان رضوی به زودی مرمت می گردد

جهت دریافت خدمات مهندسی ساختمانی با گروه ابان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای ساخت، بازسازی، معماری، محوطه سازی و خرید مصالح ساختمانی را از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران از مشهد مقدس، محمد حسین فروزان مهر در مراسم اختتامیه جشنواره حضرت علی اکبر(ع) در محل هتل پردیسان مشهد اظهار کرد: یکی از زمینه هایی که می تواند اهداف سند چشم انداز 1404 نظام جمهوری اسلامی را محقق سازد بهره گیری از توانایی های جوانان کشور به عنوان موتور محرک توسعه است.

فروزان مهر گفت: این گونه جشنواره ها در راستای ارتقای ارزش های جوانان و همچنین ایجاد روحیه خودباوری و خدا باوری در آنان برگزار می گردد و به طور قطع زمینه ساز این است که از اندیشه های جوانان در عرصه های مختلف نظام جمهوری اسلامی بهره ببریم.

وی اضافه نمود: امیدواریم با روحیه بسیار خوبی که در جوانان کشور شاهد هستیم، زمینه شکوفائی استعدادهای آنان را فراهم سازیم و از آن در جهت تحقق افق های سند چشم انداز نظام جمهوری اسلامی بهره مند شویم.

استاندار خراسان رضوی گفت: توسعه پایدار کشور در درجه اول بهره گیری از ظرفیت بالای جوانان است، امری که بسیاری از کشورها از آن غافلند و با چالش هایی که پیش روی جوانان ماست اگر ما نیز از آنان غفلت کنیم شاید این فرصت به تهدید تبدیل گردد.

وی از بالا بودن نرخ بیکاری و بالا رفتن میانگین سن ازدواج به عنوان چالش های پیش روی جوانان نام برد و اضافه نمود: چالش های نوینی نیز در جهت جوانان وجود دارد و آن بحث نظام ارتباطات و اطلاعات و شکاف بین نسلی میان آنان و والدین شان است که باید جدی گرفته گردد.

فروزان مهر توضیح داد: بیش از 30 دستگاه عمومی و مردم نهاد در حوزه جوانان مشغول به فعالیت هستند که باید با تقسیم کار و تعریف مأموریت تعیین بتوانیم با هم افزایی در جهت از بین بردن چالش های موجود جوانان کوشش کنیم.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه در حال حاضر نسبت جوانان آماده به تحصیل به کل جمعیت افزایش قابل توجهی پیدا نموده است، اضافه نمود: چالش هایی که این موضوع می تواند در بخش اقتصاد و بازارکار جوانان ایجاد کند باید مورد آنالیز متولیان امر قرار گیرد.

وی با اشاره به ناکافی بودن کوشش های اجرا شده در امور مربوط به جوانان، عنوان نمود: جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان را برگزار می کنیم اما در این ستاد جای اعضای اصلی آن یعنی جوانان خالی است.

فروزان مهر عنوان نمود: علایق و خواسته های جوانان را کمتر با محتوای برنامه ها هماهنگ می بینم در صورتی که می توانیم با تعیین کردن برنامه ها و در نظر دریافت شرایط سنی آنان مسائل پیش روی نسل جوان را کاهش دهیم.

وی بر توجه به جوان محوری در مسائل جدی کشور تاکید و اعلام کرد: باید با تعامل بیشتر بین دستگاه ها، مسائل جوانان به حداقل برسد تا بتوانیم از ظرفیت بالای این نسل بهره ببریم.

فروزان مهر از تعمیر ساختمان بنیاد نخبگان استان اطلاع داد و اضافه نمود: در گذشته این مرکز آنگونه که انتظار می رفت شکل نگرفته بود و نخبگان باید به بیرجند در خراسان جنوبی می رفتند.

ق

منبع: تسنیم
انتشار: 23 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 926

به "ساختمان بنیاد نخبگان خراسان رضوی به زودی مرمت می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساختمان بنیاد نخبگان خراسان رضوی به زودی مرمت می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید