زیبایی این سواحل شما را مبهوت می کند

به گزارش مجله پارمیسفان، زیباترین سواحل دنیا در خارج از آمریکا

همانطور که می دانید سواحل زیادی در سرتاسر دنیا وجود دارد که کشور آمریکا چند تا از زیباترین آنها را دارد، اما ما می خواهیم از مرزهای آمریکا فراتر برویم و تعدادی از برترین سواحل دنیا که در خارج کشور آمریکا وجود دارند و زیبایی آنها شما را غرق در خیال می کند را معرفی کنیم. با خبرنگاران همراه باشید:

زیبایی این سواحل شما را مبهوت می کند

سانتورینی، یونان

هیچ جزیره ای به مقدار سانتورینی در دریای اژه غرق در اسطوره نیست. سانتورینی جزیره ای با صخره های درهم، بقایای کهن و شهرهایی زیباست که از تغییرات آتشفشان بوجود آمده است. اگر برایتان فرصتی پیش آمد تا به این جزیره زیبا سفر کنید حتما تجربه دیدن غروب خورشید در اویا (OIA) را داشته باشید، روستای کوچکی در جنوب غربی ساحل که خانه های سفید رنگ و خانه های غاری بر روی صخره ها، سرتاسر آن را پوشانده است. پروازهای غیر مستقیمی از ایران به این جزیره رویایی وجود دارد اما اگر دوست دارید در طول سفرتان چشم انداز ها زیبا و طبیعی را از دست ندهید، بهترین روش، رفتن به آتن و از آنجا سوار شدن بر تور قایقی به مقصد سانتورینی است که 5 تا 8 ساعت طول می کشد.

تاهیتی، پلینزی فرانسه

این جزیره با تعداد زیاد خانه های ییلاقی بیشتر از آن چیزی که ما فکرش را می کنیم، بهشت استوایی و قطب لوکس هتل های ییلاقی است. در این جزیره فوق العاده زیبا، تعداد زیادی رستوران و ویلا و اقامتگاه وجود دارد و در نتیجه جهانگردانی که به آنجا می فرایند، از نظر محل اقامت گزینه های زیادی پیش رو دارند، همچنین زندگی شبانه در کنار ساحل، باعث محبوبیت چند برابری این اقامتگاه های ساخته شده روی آب شده است. در تاهیتی علاوه بر سواحل کم نظیر و آفتاب و دریا، می توان از باغ های گیاهشناسی و موزه جهانگردی آن هم لذت برد.

این جزیره آنقدر زیباست که ممکن است وسوسه شوید که تمام روز و همه مدت اقامتتان را در ساحل سپری کنید اما پیشنهاد می کنیم سری به آبشار Fautaua بزنید و زیبایی های دیگر تاهیتی را هم کشف کنید.

بالی، اندونزی

هیچ جایی مثل بالی نیست. بالی جایی است که می توانید در آن تازه ترین و بهترین ماهی عمرتان را در ساحل در حالیکه روی شن ها لم داده اید، بخورید. یا در حالی که در حال گشت و گذارید ممکن است یک میمون بازیگوش عینکتان آفتابیتان را بدزدد. هر خاطره ای در این جزیره به یاد ماندنی است. اگر به بالی رفتید حتما از Ubud و کوه های Munduk دیدن کنید. از 3 راه نزدیک می توانید به بالی بروید: پروازی به سنگاپور، هنگ کنگ یا کوالالامپور داشته باشید و از آنجا به بالی بروید.

پالاوان، فیلیپین

این جزیره در آخر لیست ما اما اولین پیشنهاد ما برای سفر است. فیلیپین دارای 7107 جزیره است که پالاوان یکی از کوچکترین آنهاست: این جزیره یکی از هفت عجایب طبیعی دنیا یعنی رودخانه قنات Puerto Princesa را دارد. جاذبه طبیعی پالاوان یکی از بلندترین رودخانه های زیر زمینی دنیاست و طولی حدود 5 مایل دارد. تورهای قایقی روی این رودخانه انجام می شوند و جهانگرد ها را با دیدنیهای آن آشنا می کنند.

منبع: cntraveler.com

منبع: الی گشت
انتشار: 29 فروردین 1401 بروزرسانی: 29 فروردین 1401 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 2042

به "زیبایی این سواحل شما را مبهوت می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیبایی این سواحل شما را مبهوت می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید