زمان و مکان بازی تیم ملی ایران با کامبوج و هنگ کنگ اعلام شد

به گزارش مجله پارمیسفان، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، داتو ویندزور جان دبیر کل کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه به مهدی محمدنبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال زمان و محل برگزاری برنامه بازی روزهای هفتم و هشتم مسابقات مرحله دوم جام جهانی 2022 را به توضیح زیر خاطرنشان کرد:

زمان و مکان بازی تیم ملی ایران با کامبوج و هنگ کنگ اعلام شد

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

پنجشنبه پنجم فروردین ماه 1400

* ایران - هنگ کنگ - ساعت 20؛ استادیوم آزادی

سه شنبه دهم فروردین ماه 1400

* کامبوج - ایران - ساعت 15:30؛ استادیوم پنوم پن

در نامه ارسالی کنفدراسیون فوتبال آسیا آمده است: از فدراسیون ها درخواست شده مکاتبات و هماهنگی های لازم را در مورد سفرهایشان انجام دهند. همچنین با توجه به شرایط اپیدمی ویروس کرونا اگر میزبانی مسابقات در این تاریخ ها میسر نشد، کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم می گیرد که بازی ها یا به صورت رفت و برگشت و یا به صورت متمرکز برگزار گردد.

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی فوتبال ایران در گروه سوم مسابقات انتخابی جام جهانی بعد از عراق و بحرین با 6 امتیاز در رده سوم واقع شده است و برای صعود به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی و قطعی کردن حضورش در مسابقات جام ملت های 2027 آسیا باید بازی های برگشت خود را پیروز گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 بهمن 1399 بروزرسانی: 24 بهمن 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 1447

به "زمان و مکان بازی تیم ملی ایران با کامبوج و هنگ کنگ اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان و مکان بازی تیم ملی ایران با کامبوج و هنگ کنگ اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید