تایلند قهرمان شد، کاپ توسعه و پیشرفت به ایران رسید

به گزارش مجله پارمیسفان، خبرنگاران : مسابقات کریکت قهرمانی بانوان آسیا با قهرمانی تایلند (میزبان مسابقات) به سرانجام رسید، ضمن آنکه تیم ایران علاوه بر کسب مقام ششمی آسیا، کاپ توسعه و پیشرفت را نیز تصاحب کرد.

تایلند قهرمان شد، کاپ توسعه و پیشرفت به ایران رسید

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون انجمن های ورزشی، تیم های تایلند و چین که با تیم ملی کشورمان در گروه دوم همگروه بودند به فینال رسیدند که تیم تایلند در دیدار نهایی با حساب 78-95 برابر چین به پیروزی رسید و فاتح این پیکارها شد.

همچنین تیم های نپال، هنگ کنگ، بوتان، ایران، مالزی، قطر، سنگاپور، امارات و کویت به ترتیب عناوین سوم تا یازدهم را بدست آوردند.

تیم ایران با فزونی مقابل تیم های قدرتمند قطر، کویت و سنگاپور به مرحله دوم رسید و عنوان ششمی آسیا را تصاحب کرد.

از نکات جالب توجه در این دوره از رقابت ها، حضور ملی پوشان بانوان کشورمان با پوشش اسلامی بود که با بازتاب های وسیعی در رسانه های تایلند همراه بود.

این رقابت ها با حضور 11 تیم در دو گروه در شهر چیانگ مای تایلند برگزار گردید که در خاتمه کاپ بیشترین توسعه و پیشرفت طی یک سال اخیر نیز به تیم ملی بانوان کشورمان تعلق گرفت.

اسامی نفرات اعزامی تیم ایران به این رقابت های معتبر آسیا به توضیح است:

بازیکنان: فهیمه خادم ابوالفضل - آویده گیلانی - رویا کاهنی - نسیمه ره شتایی - الهام قربانی - پریسا افضلی - مهدیه سلطانی نژاد - سارا شهبازی - سفورا زیوی امید - طاهره میرک نژاد - ملیحه قاسم زاده تهرانی - معصومه حسنی - سمیه صحراپور - زهرا ده مرده زاده

سرمربی: هاجر سرور از پاکستان

مربی: مژده باوندپور

منبع: تسنیم
انتشار: 22 شهریور 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 324

به "تایلند قهرمان شد، کاپ توسعه و پیشرفت به ایران رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تایلند قهرمان شد، کاپ توسعه و پیشرفت به ایران رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید