روشنگری مدیرعامل توییتر درباره حرکت جنجالی ایلان ماسک

به گزارش مجله پارمیسفان، دیجیاتو نوشت: لیندا یاکارینو، مدیرعامل ایکس در مصاحبه جدیدی توضیح داده که چرا شرکت آن ها برند توییتر را کنار گذاشته است. او همچنین ادعا می کند که تحت نظر ایلان ماسک از اختیارات لازم در این شرکت برخوردار است و در تمامی امور اجرایی دخیل است. یاکارینو همچنین از بهبود شرایط خریداران تبلیغات در این شبکه اجتماعی خبر داده است.

روشنگری مدیرعامل توییتر درباره حرکت جنجالی ایلان ماسک

لیندا یاکارینو به تازگی گفت وگویی با CNBC داشته و درباره حذف برند توییتر گفته است: ایلان [ماسک] مدت ها بود که درباره ایکس، اپ همه چیز، با من حرف می زد. حتی زمانی که گفتیم من درحال پیوستن به شرکت هستم، من این کار را برای همکاری با ایلان به منظور تبدیل توییتر به ایکس، اپ همه چیز، انجام دادم.

مدیرعامل ایکس می گوید ماسک از زمان خرید توییتر در پی انجام این کار بود. او توضیح می دهد: به اتفاقاتی که از زمان تکمیل معامله افتاده است، فکر کنید. تجربیات و تکامل در نمایش ویدیوها و مطالب طولانی، تهیه اشتراک محتواسازان محبوب که حالا از این پلتفرم درحال درآمدزایی هستند. به ویدیوها نگاه کنید، به زودی می توانید بدون دادن شماره تلفن خود به بقیه، در این پلتفرم تماس ویدیویی داشته باشید.

تغییر برند توییتر به ایکس، این شرکت را از تفکرات قدیمی آزاد کرد

یاکارینو همچنین به برنامه های این شرکت برای فعال سازی قابلیت انجام پرداخت ها میان کاربران اشاره کرده است. او می گوید: این تغییر برند درواقع نمایانگر آزادشدن از [محدودیت های] توییتر بود. این آزادی به ما اجازه داد تا فکر و اندیشه های قدیمی را پشت سر بگذاریم و دوباره به همه کسانی فکر کنیم که در اسپیس درحال گوش دادن به صدای بقیه هستند یا در سراسر جهان محتواها را می بینند. این تغییر، شیوه گردآمدن ما، تفریحات ما و دادوستدهای ما را عوض می کند.

او درباره نقش خودش و ایلان ماسک در ایکس گفت: ایلان روی شتاب دهی به این تغییر برند و آینده کار می کند. من مسئول مابقی چیزها هستم؛ اداره شرکت از همکاری ها گرفته تا بحث های حقوقی، فروش و امور مالی.

لیندا یاکارینو همچنین مدعی است که تیم اعتماد و ایمنی ایکس حالا سالم تر از زمانی است که توییتر یک شرکت سهامی عام بود. او می گوید برندهایی که از این پلتفرم تبلیغات می خرند، حالا دیگر در کنار محتواهای نامناسب قرار نمی گیرند.

مدیرعامل ایکس درباره مبارزه احتمالی میان ایلان ماسک و مارک زاکربرگ نیز گفت که ایلان درحال تمرین است و اگر چنین مبارزه ای برگزار شود، این اتفاق می تواند یک فرصت اسپانسری بزرگ برای آن ها باشد.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 21 مرداد 1402 بروزرسانی: 21 مرداد 1402 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 2306

به "روشنگری مدیرعامل توییتر درباره حرکت جنجالی ایلان ماسک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روشنگری مدیرعامل توییتر درباره حرکت جنجالی ایلان ماسک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید