روز بازی با تراکتور شرایط عجیبی را تجربه کردیم، برای برگزاری دربی پیش از جام جهانی مسئله ای نداشتیم

به گزارش مجله پارمیسفان، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کسب 3 امتیاز برابر مس رفسنجان خیلی اهمیت داشت که خدا را شکر آن را به دست آوریم.

روز بازی با تراکتور شرایط عجیبی را تجربه کردیم، برای برگزاری دربی پیش از جام جهانی مسئله ای نداشتیم

یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره برد تیمش برابر تیم مس رفسنجان اظهار کرد: با توجه به اینکه در 2 بازی اخیر برد نداشتیم و شرایط مان در جدول مقداری تغییر نموده بود، کسب سه امتیاز برای ما خیلی مهم و حساس بود که خدا را شکر آن را به دست آوردیم.

او ادامه داد: در نیمه اول بازی خوبی انجام دادیم. بعلاوه بعد از گل اول می توانستیم به گل های دوم و سوم هم برسیم. البته حریف هم تیم خوبی بود، در انتقال ها ما را اذیت می کردند و هر موقع خواستند بازیکنانشان در زمین توانایی شان را نشان دادند.

گل محمدی گفت: این برد را به بازیکنانم تبریک می گویم. با وجود آنکه از لحاظ روحی و روانی تحت فشار شدیدی بودیم، از لحاظ تمرینی در یک ماه اخیر کیفیت راضی کننده نبود و این مسائل تاثیر خودش را روی کار فنی ما می گذارد. از نفراتمان تشکر می کنم که تمرکز خوبی روی بازی داشتند. در نیمه دوم هم خوب دفاع کردند. این برد را به همه طرفداران خوبمان تقدیم می کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه اعضای تیم مس رفسنجان معتقد هستند وحید امیری باید در این بازی اخراج می شد و محمد ربیعی به این موضوع انتقاد زیادی وارد کرد, گفت: در آن صحنه داور چهارم کنار خط بود و یاری داور هم خوب صحنه را دید. فکر نمی کنم بحث زیادی وجود داشته باشد، اگر خطا را به سود حریف می گرفت باید می گفتیم کارت دارد یا خیر، اما خطا را به نفع ما گرفت. در مجموع کوپال ناظمی و تیم داوری عملکرد خیلی خوبی داشتند و به نظر من یکی از قضاوت های خوب لیگ بود. نباید به این شکل داوران را تحت فشار بگذاریم. حریف در آن صحنه روی بازیکن ما خطا کرد.

گل محمدی درباره اینکه آیا از عملکرد تیمش در سه بازی اخیر پس از اردوی تیم ملی رضایت دارد و اینکه برگزاری دربی بعد یا قبل از جام جهانی برای پرسپولیس تفاوتی دارد؟ گفت: برای ما فرقی نمی کرد، بعد از تعطیلات سه بازی انجام دادیم و باید 2 بازی دیگر مقابل ملوان و مس رفسنجان انجام بدهیم. تیم ما به شرایط مسابقه می آمد و مسئله ای برای انجام دادن دربی قبل از جام جهانی نداشتیم. قطعا تا آن موقع شرایط زمین تمرینی پرسپولیس نیز درست می شد و می توانستیم تمرینات بهتری داشته باشیم، اما این برنامه ریزی برای تیم ملی بود. اگر در آن موقع بازی می گذاشتند مسئله ای نداشتیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بیان نمود: بعد از انتها تعطیلات به این علت که در زمین تمرینی مان اذیت می شویم، ماه ها است که درخواست می کنم این مشکل حل گردد. باید بگویم زمین تمرین خوب در تهران کم پیدا می گردد. به هر صورت باشگاه باید حداقل امکانات را در اختیار تیم قرار بدهد. تمرینات ما در این مدت آن گونه که می خواستم نبوده، کیفیت خوبی نداشته و راضی نبودیم. واقعا بابت برگزاری بازی های تدارکاتی در این زمین اذیت شدیم. امیدوارم این شرایط درست گردد.

او ادامه داد: قبل از بازی بین نیمه و بعد از بازی تراکتور اتفاقات عجیب و غریب زیادی داشتیم. تیم ما در آن بازی از لحاظ روحی و روانی تحت فشار بود. تمرین خوبی هم انجام نداده بودیم و در کل شرایط سختی داشتیم. اما رفته رفته شکل کار بهتر می گردد. اگر زمین تمرین درست گردد شرایط خوب خواهد شد.

خبرنگاران ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 22 مهر 1401 بروزرسانی: 22 مهر 1401 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 2178

به "روز بازی با تراکتور شرایط عجیبی را تجربه کردیم، برای برگزاری دربی پیش از جام جهانی مسئله ای نداشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روز بازی با تراکتور شرایط عجیبی را تجربه کردیم، برای برگزاری دربی پیش از جام جهانی مسئله ای نداشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید