جام را روز آخر می دهیم ، محل فینال جام حذفی به زودی اعلام می گردد

به گزارش مجله پارمیسفان، رئیس کمیته برگزاری مسبقات لیگ گفت جام این فصل در روز آخر بازی ها به قهرمان اهدا خواهد شد. وی گفت با توجه به گرمای هوای خرمشهر در تاریخ 12 خرداد، محل فینال جام حذفی به زودی اعلام خواهد شد.

جام را روز آخر می دهیم ، محل فینال جام حذفی به زودی اعلام می گردد

به گزارش ایسنا، سعید فتاح، یرئیس کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ، اظهار کرد: باید خودمان را با زمان برگزاری دو هفته پایانی لیگ وفق دهیم و بحث سختی و آسانی نیست. ماه رمضان است و مردم بعد از افطار به استادیوم می آیند. هوا هم خوب که است. امیدوارم بازی های خوب و کم حاشیه داشته باشیم تا مردم لذت ببرند. کارگروهی با حضور نمایندگان کمیته اخلاق، انضباطی، داوران و مسابقات تشکیل دادیم و تمام تمرکزمان را روی دو هفته پایانی لیگ گذاشته ایم. امیدوارم مشکل خاصی پیش نیاید.

  • آشنایی با لیگ برتر فوتبال ایران

او در خصوص اعتراض باشگاه پدیده مبنی بر اینکه با توجه با شانس قهرمانی این تیم، چرا سازمان لیگ 3 جام قهرمانی برای هفته پایانی در نظر گرفته بود، گفت: حق با تیم پدیده بود. البته ما یک جام از قبل داشتیم و 3 جام دیگر هم ساختیم اما روابط عمومی به اشتباه این موضوع را عنوان نموده بود که انگار ما کلاً سه جام داریم. بعد از بازی های امشب اگر جدول به همین منوال بماند، ما در 4 شهر جام خواهیم داشت. من از طرفداران پدیده عذرخواهی می کنم.

فتاحی در خصوص غیبت سرمربیان در نشست های خبری هم شرح داد: ما آئین نامه داریم و در آن جریمه هم مشخص شده است. ما ملاحظه حال مربیان را می کردیم چون خیلی از تیم ها درگیر مسائل اقتصادی هستند ولی این موضوع دیگر دارد غیر واقعی می گردد. قطعاً طبق قانون جریمه در نظر گرفته می گردد. فصل بعد اگر تعدادش زیاد گردد آن ها را به کمیته انضباطی می فرستیم تا محرومیت هم داشته باشیم. در لیگ قهرمانان آسیا چون تیم ها دو روز قبل از مسابقه به آن شهر محل بازی می روند، سرمربیان به نشست های خبری می روند ولی در اینجا پرواز مستقیم کم است، مخصوصاً اگر بازی تهران نباشد. سعی می کنیم فصل آینده نظم بیشتری به این موضوع بدهیم.

رئیس کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ درباره اهدای جام قهرمانی هم، گفت: طبق آئین نامه چون قهرمانی پرسپولیس قطعی نشده است، در صورت قهرمانی جام هفته آینده و در شهر جم به این تیم اهدا می گردد. این موضوع دست ما نیست و در آئین نامه آمده است. سال قبل پرسپولیس زودتر قهرمان شد و جام را در آزادی به این تیم اهدا کردیم.

او که با رادیو تهران صحبت می کرد در پاسخ به این سوال که آیا بهتر نیست مانند لیگ های اروپایی جام در همان روز قهرمانی به تیم قهرمان داده گردد بیان نمود: این موضوع در جدول تأثیر می گذارد و باید بقیه تیم ها را در نظر بگیریم. آئین نامه ما گفته است جام باید هفته آخر اهدا گردد مگر اینکه تیمی قهرمانی اش از قبل مسجل شده باشد.

فتاحی در خصوص محل برگزاری جام حذفی هم اظهار کرد: محل فینال جام حذفی را آخر همین هفته اعلام می کنیم. نیمه نهایی روز هشتم خرداد و فینال دوازدهم همان ماه برگزار می گردد. با توجه به گرمای هوا خرمشهر میزبان فینال جام حذفی نیست.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 29 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 210

به "جام را روز آخر می دهیم ، محل فینال جام حذفی به زودی اعلام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جام را روز آخر می دهیم ، محل فینال جام حذفی به زودی اعلام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید