راه اندازی جهت پرواز جدید بین تهران و رفسنجان با هواپیمای ATR هما

به گزارش مجله پارمیسفان، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از راه اندازی راستا پروازی تهران به رفسنجان اطلاع داد که به عنوان جدیدترین راستا پروازی بین استانی هما در سال 1400 روز های سه شنبه و آدینه هر هفته انجام می گردد.

راه اندازی جهت پرواز جدید بین تهران و رفسنجان با هواپیمای ATR هما

به گزارش گروه مالی خبرنگاران از هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما)، این پرواز در راستای گسترش شبکه پرواز های بین استانی راه اندازی شده که با هواپیمای مدرن ATR انجام می گردد.

پرواز راستا تهران به فرودگاه رفسنجان با پرواز شماره 3370 در روز های سه شنبه و آدینه هر هفته انجام می گردد.

پرواز روز های سه شنبه در ساعت 12 و 20 دقیقه از فرودگاه مهرآباد انجام و در ساعت 14 و 15 دقیقه وارد فرودگاه رفسنجان می گردد.

پرواز بازگشت در ساعت 14 و 45 دقیقه فرودگاه رفسنجان را ترک می نماید و در ساعت 16 و 45 دقیقه در فرودگاه مهرآباد به زمین می نشیند.

پرواز روز های آدینه این راستا نیز در ساعت 10 و 20 دقیقه از فرودگاه مهرآباد به مقصد فرودگاه رفسنجان انجام و در ساعت 12 و 15 دقیقه وارد این فرودگاه می گردد. بازگشت این پرواز در همان روز در ساعت 12 و 45 دقیقه فرودگاه رفسنجان را به مقصد فرودگاه مهرآباد ترک می نماید.

لازم به ذکر است اکنون هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در روز های سه شنبه و آدینه از فرودگاه مهرآباد به دو فرودگاه کرمان و رفسنجان در استان کرمان پرواز می نماید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 26 اردیبهشت 1400 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 1628

به "راه اندازی جهت پرواز جدید بین تهران و رفسنجان با هواپیمای ATR هما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی جهت پرواز جدید بین تهران و رفسنجان با هواپیمای ATR هما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید