دکوراسیون آشپزخانه را بر اساس سلیقه خود بچینید (تور چین ارزان)

به گزارش مجله پارمیسفان، آشپزخانه ها از مهم ترین قسمت های خانه هستند. غذاها و نوشیدنی های تهیه شده در آشپزخانه نه تنها طعم ، بلکه گرمای خانه و غذاهای سالم را نیز به سفره های ما می آورد. با این حال ، یکی از کلیدهای مهم برای داشتن اوقاتی خوش در آشپزخانه و درست کردن غذاهای عالی ، فضای آشپزخانه است. برای اینکه دستوراتی را که رویاهای شما را با طعم دست تان تزیین می نماید ترکیب نمایید ، به فضایی احتیاج دارید که به شما امکان می دهد راحت کار کنید. لذا دکوراسیون آشپزخانه به شما انگیزه می دهد. در این مقاله بیشتر درباره این موضوع صحبت خواهیم کرد.

دکوراسیون آشپزخانه را بر اساس سلیقه خود بچینید (تور چین ارزان)

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

آشپزخانه را بخش مهمی از فضای زندگی خود در نظر بگیرید

اگرچه آشپزخانه فضایی است که با آشپزی همراه است ، اما قلب خانه نیز محسوب می شود. هیچ کجا نمی تواند جای آشپزخانه را بگیرد. بنابراین ، هنگام آنالیز دکوراسیون آشپزخانه خود ، آن را بخشی مهم از فضای زندگی تان در نظر بگیرید. حتی اگر آشپزخانه شما کوچک است ، سعی کنید فضایی ایجاد کنید که بتوانید در آن بنشینید. اگر فضای بزرگ تری دارید ، یک میز تهیه کنید که بتوانید روی آن روکش های زیبا بچینید. کوسن های رنگارنگ و نرم را روی صندلی ها قرار دهید. با این حال ، حتی اگر آشپزخانه باریک تری دارید ، ناامید نشوید. میزهای تاشو با قابلیت نصب روی دیوار و چهارپایه های قابل حمل به شما یاری می نمایند تا در عین صرفه جویی در فضا ، دکوراسیون آشپزخانه خود را به خطر نیندازید.

به نورپردازی توجه کنید

نورپردازی در دکوراسیون آشپزخانه بسیار مهم است ؛ زیرا آشپزخانه مکانی بوده که در آن اوقات خوشی را سپری می کنید و مهارت های خود را نیز به رخ می کشید. شما باید یک سیستم روشنایی خوب داشته باشید ؛ زیرا نور کم و ناکافی ممکن است باعث بروز حوادث مختلفی در آینده شود. سیستم های قابل تنظیم نور به شما امکان می دهند روشنایی نور را تنظیم کنید و آن ها را به طور جزئی یا کامل روشن کنید. حتماً در نظر داشته باشید که لامپ های زیر کابینتی را بخشی از زندگی خود کنید که به شما در روشن کردن صفحه پیشخوان یاری می نماید.

اگرچه نور خوب بسیار مهم است ؛ اما هیچ سیستمی جایگزین نور طبیعی نخواهد شد. در حالی که تصمیم گرفته اید دکوراسیون آشپزخانه خود را دوباره بازسازی کنید ، پنجره ها را نیز در دستور کار خود قرار دهید. اینکه بتوانید هنگام شستن ظروف ، آشپزی ، تمیز کردن آشپزخانه یا نوشیدن قهوه از پنجره بیرون را ببینید ، ساعات شما را در آشپزخانه بسیار لذت بخش تر می نماید. بعلاوه به شما امکان می دهد از نور خورشید در کارهای آشپزخانه که در طول روز انجام می دهید بهره مند شوید.

فضای ذخیره سازی را افزایش دهید

داشتن تجهیزات مختلفی که فضای زیادی را در آشپزخانه ای که به طور فعال مورد استفاده قرار می گیرد ، اجتناب ناپذیر است. بیرون نگه داشتن ظروف آشپزخانه هم می تواند منجر به گرد و غبار شود و هم ظاهری نامرتب ایجاد کند. علاوه بر این ، داشتن دامنه حرکتی وسیع هنگام کار در آشپزخانه ، آشپزی را برای شما لذت بخش تر می نماید. بنابراین ، هنگام ایجاد دکوراسیون آشپزخانه خود ، از ایجاد فضاهای ذخیره سازی دریغ نکنید. اگر فضای نسبتاً باریکی دارید ، این فضای ذخیره سازی را با سیستم های کمد داخلی افزایش دهید. علاوه بر این ، با استفاده از سازمان دهنده های کشو و کابینت ، از این مکان های ذخیره سازی بسیار کارآمدتر بهره ببرید.

بگذارید دیوارها هم شیک و هم کاربردی باشند

یکی از مهم ترین عناصر دکوراسیون آشپزخانه دیوارها هستند. هنگام تصمیم گیری در خصوص مواد رنگ ، در نظر داشته باشید که آب به طور مداوم در آشپزخانه شما استفاده می شود. رنگی را انتخاب کنید که در برابر رطوبت و کپک که می تواند در اثر استفاده از آب و تبخیر ایجاد شود ، مقاوم باشد. روی سطوح دیواری که نزدیک پیشخوان هستند و احتمال خیس شدن دارند ، از سرامیک بهره ببرید. اگر در این بخش ها روکش سرامیکی دارید ، از رنگ های مختلف الهام بگیرید و روح خود را بر روی دیوارهای خود منعکس کنید. سرامیک هایی که به دلخواه رنگ آمیزی می کنید به شما این امکان را می دهد که تغییرات معجزه آسایی در ظاهر آشپزخانه خود ایجاد نمایید.

ایجاد دکوراسیون متحرک در دیوارهای آشپزخانه

نکته مهم دیگر در خصوص دیوارهای آشپزخانه این است که وقتی به درستی طراحی شده باشند به شما در صرفه جویی در فضا یاری می نمایند. اگر فضای ذخیره سازی شما کافی نیست ، از قفسه ها و آویزهایی که روی دیوار نصب می کنید استفاده نمایید. همانطور که در بالا اشاره کردیم ، حتی می توانید میز خود را روی دیوار نصب کنید و از آن به صورت جمع شونده بهره ببرید. با یاری برچسب هایی که روی قسمت های قفسه های خود می چسبانید ، دکوراسیون آشپزخانه خود را متحرک کنید.

فضایی برای گیاهان و اکسسوری ها ایجاد کنید

آشپزخانه یکی از پر جنب و جوش ترین قسمت های خانه است و داستان و زندگی خاص خودش را دارد. برای تقویت این ویژگی ، با گیاهان به آشپزخانه خود زندگی بیافزایید. زمانی که اطراف شما با گلدان های سرسبز و گل های رنگارنگ احاطه شده باشد ، وقت شما در آشپزخانه بسیار لذت بخش تر می گذرد. غذایی که در چنین فضایی می پزید انرژی زندگی شما را بالا برده و زیبایی منحصربفردی خواهد داشت.

علاوه بر گیاهان ، می توانید دکوراسیون آشپزخانه خود را با اکسسوری های مختلف روح و جان ببخشید. با استفاده از سبدهای حصیری و جعبه های چوبی می توانید رنگ و بویی طبیعی به دکوراسیون خود بدهید. شیشه های کوچک حاوی ادویه های رنگارنگ را در قفسه های خود بچینید. اگر می خواهید نسیمی از گذشته را در آشپزخانه خود بیرون بیاورید ، دیوارهای خود را با کاغذ دیواری های قدیمی بپوشانید. قاب های کلاژی که قرار داده اید را به دیوار آویزان کنید تا لذت بخش ترین لحظاتی که با عزیزانتان سپری می کنید همواره همراه شما باشند.

اکسسوری های آهنربایی یخچال خاطراتی از زندگی شما را زنده می نمایند

اکسسوری های آهن ربایی از جمله سوغاتی هایی است که در سفرها بیشتر خریداری می شود. یخچال خود را با این اکسسوری های آهن ربایی که دارای ویژگی های خاص شهرهایی هستند که بازدید نموده اید ، زیبا کنید. با این کار بازتابی از سفر شخصی خود را در دکوراسیون آشپزخانه ایجاد می کنید. هر چقدر که تعدادشان روی یخچال تان بیشتر می شود ، به شما یادآوری می نمایند که چقدر زندگی شما پر از خاطرات است. علاوه بر این ، از طریق این اکسسوری های آهنربایی ، هر بار که در یخچال خود را باز می کنید ، به سفری که در فکر خود دارید می روید. خاطرات لحظات خوب تازه می شود و زمان هایی که شما را خرسند نموده اند در فکر شما زنده می شوند.

دکوراسیون آشپزخانه بر اساس سلیقه شخصی

هنگام برنامه ریزی دکوراسیون آشپزخانه باید به نکات زیادی توجه کرد ؛ از انتخاب رنگ گرفته تا چوب ، از دیوارها تا مبلمان و کاشی. هیچ فرمول واحدی وجود ندارد که در هر مرحله برای شما کارساز باشد ؛ زیرا همه این انتخاب ها مستقیماً با سلیقه شخصی و انتظارات شما از دکوراسیون آشپزخانه مرتبط است. با این حال ، می توانید چشمان خود را ببندید و خود را در آشپزخانه آینده خود تصور کنید و با توجه به فضایی که می خواهید اطراف شما را احاطه کند ، طرحی ایجاد نمایید.

منبع: اتاق
انتشار: 20 بهمن 1401 بروزرسانی: 20 بهمن 1401 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 2234

به "دکوراسیون آشپزخانه را بر اساس سلیقه خود بچینید (تور چین ارزان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دکوراسیون آشپزخانه را بر اساس سلیقه خود بچینید (تور چین ارزان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید